ZAŠTO MORAJU DA BIRAJU? Majka napravila seriju fotografija devojčica sa sportskim rekvizitima!

bored panda/Foto: Heather Mitchell

18:09 >> 18:13 Fotogalerije 0

boredpanda/informer.rs | 20. 04. 2019.

ZAŠTO MORAJU DA BIRAJU? Majka napravila seriju fotografija devojčica sa sportskim rekvizitima!

Fotograf i mama iz Alabame Heder Mičel dobila je inpiraciju dok je razgovarala s drugom majkom u treningu svoje ćerke. Pitala se zašto njena devojčica mora da bira između sportske i ženstvene strane svoje ličnosti...

Njena najmlađa ćerka ima osam godina, a ove godine prvi put je probala softbol, rekla je Heder za Bored pandu. 

OVAKO IZGLEDA NJUJORŠKA AJFELOVA KULA! Visoka je 45 metara i ima 2.500 stepenica, a njena izgradnja koštala je 200 miliona

- Pre nekoliko nedelja bili smo na treningu i razgovarala sam s drugim mama. Govorila sam da se nadam da je Paisli zavolela igru ​​jer je bila sportki tip. Jedna od mama mi je rekla da nije sportski, već ženstveni tip devojčice. Te noći nisam mogla da spavam i samo sam razmišljala: "zašto mora da bira?". Ja sam trenirala svaki sport u svojoj školi i nosila ruž na svaku utakmicu - dodala je Heder. 



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]