• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: b92.net/infomer.rs

01.02.2018

14:12

FEJSBUK SE LJUTI AKO DUGO NE POSEĆUJEMO PROFIL! Evo i zbog čega

Hi-Tech

FEJSBUK SE LJUTI AKO DUGO NE POSEĆUJEMO PROFIL! Evo i zbog čega

Podeli vest

Fejsbuk koji ima mesečnu bazu od preko dve milijarde korisnika mesečno nikada nije podbacio u rastu

Kako bi ispunili očekivanja i opravdali novac investitora, Fejsbuku je od ukupnog broja važniji broj aktivnih korisnika ove mreže. 

Ljudi koji sve ređe posećuju Fejsbuk su primetili sve veći napor ove društvene mreže da ih vrati nazad spamujući ih (nekada i nekoliko puta dnevno) mejlovima ili tekstualnim porukama u kojima ih podsećaju šta propuštaju. 

Čak i sa stalnim korisnicima, Fejsbuk je željan novih postova. Boksovi sa podsetnicima o vašim starim postovima su na vrhu News Feed-a, bilo da su uspomene, godišnjice ili statistike. 

Osnivač Mark Zakerberg je ove godine rekao da Fejsbuk i dalje radi na formuli za svoj News Feed uz pomoć koje će napraviti veću interakciju među samim korisnicima i učiniti kvalitetnijim vreme koje neko provodi na mreži. 

Iz Fejsbuka za “Indepentent“ kažu da postoji mnogo razloga zašto društvena mreža šalje notifikacije i obaveštenja neaktivnim korisnicima. 

772 MILIONA LJUDI! Broj internet korisnika u Kini veći za celu Kanadu

 - Uvek tražimo način da pomognemo ljudima da pristupe svom računu brzo i lako, posebno kada su u pitanju notifikacije prijatelja koje su propustili -  rekla je Lisa Straton u i-mejlu. 

I upravo je to glavni problem Fejsbuka: nedostatak engagementa. Iako dolazi do pozitivnih pomaka, nova statistika nije prezentovana od marta 2016. godine, a minuti provedeni na Fejsbuku su u padu. 

Ipak, finanijski rezultati pokazuju da Fejsbuk još uvek nije u problemu i da beleži godišnji prihod od 40,3 milijarde dolara. A tu su i Instagram, WhatsApp i Messenger koji su takođe u vlasništvu Fejsbuka.


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set

Srbija