SAMO FALI ZAKON: Redukcija šećera u sokovima bi smanjila gojaznost!

Shutterstock

12:57 Iće i piće 0

klix.ba/informer.rs | 26. 03. 2016.

SAMO FALI ZAKON: Redukcija šećera u sokovima bi smanjila gojaznost!

Postupno redukovanje udela šećera u sokovima i sličnim napicima bi dovelo do značajnog smanjenja učestalosti gojaznosti i dijabetesa tipa 2, tvrde naučnici

Naučnici sa Kvin Meri univerziteta u Londonu su se bavili posledicama postepenog smanjenja udela šećera u sokovima i sličnim napicima za 40 odsto do 2021. godine. 

VREME JE ZA PROLEĆNI DETOKS ORGANIZMA Supice čiste i leče!

Pokazalo se kako bi ovakva mera do 2036. godine sprečila milion slučajeva gojaznosti, pola miliona slučajeva umerenijeg povećanja telesne mase i oko 300.000 slučajeva dijabetesa tipa 2. 

Stručni časopis "The Lancet Diabetes & Endocrinology" piše kako postupno smanjenje udela šećera ne bi imalo uticaja na sklonost potrošača prema tim proizvodima. 

DA LI STE STALNO GLADNi Ovo su razlozi za nekontrolisan apetit!

Pozitivno dejstvo ovakve mere bi bilo najizraženije na zdravlju tinejdžera, mladih odraslih osoba i osoba slabijeg imovinskog stanja, dodaju istraživači.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]