Pixabay

19:52 Iće i piće 0

novosti.rs/ifnormer.rs | 27. 08. 2018.

KRALJ PRILOGA VIŠE NIJE OMILJEN? Milenijalci izbegavaju krompir!

Trendovi u zdravoj ishrani odrazili su se i na nekada najpopularniju namirnicu - dobri, stari krompir. Od 2015. godine prodaja krompira opala je za 5,4 odsto, pokazuje analiza poljoprivrednika u Velikoj Britaniji

Krivci su milenijalci - mladi starosti od 18 do 34 godine koji pre biraju egzotične namirnice reklamirane kao zdrave nego krompir, koji je "optužen" da je pun ugljenih hidrata.

Nisu, ipak, samo ugljeni hidrati krivi. Krompiru je potrebno neko vreme da se skuva ili pripremi na drugi način, što nestrpljivi milenijalci ne tolerišu. Zato je pirinač, čija je prodaja skočila u poslednje četiri godine za čak 30 odsto, opstao među mladima uprkos ugljenim hidratima. Za pirinač iz mikrotalasne, primera radi, potrebno je samo nekoliko minuta.

Zato je Udruženje za razvoj poljoprivrede i hortikulture pokrenulo kampanju "Krompiri: više od grickalice" kako bi mušterijama, posebno onim između 25 i 44 godine ukazali na sve prednosti ovog povrća. U kampanji se naglašava da krompir ima nizak nivo zasićenih masti i šećera, a visok nivo vitamina C i B6 i vlakana.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]