EVO ZAŠTO SE NARANDŽE PRODAJU U CRVENIM MREŽICAMA! Neverovatan trik trgovaca o kojem malo ko razmišlja!

pixabay.com

12:36 Iće i piće 0

webtribune | 11. 06. 2019.

EVO ZAŠTO SE NARANDŽE PRODAJU U CRVENIM MREŽICAMA! Neverovatan trik trgovaca o kojem malo ko razmišlja!

Da li ste primetili da se pomorandže uvek prodaju u crvenim mrežastim vrećicama - nikada žutim, plavim ili zelenim? Evo zašto!

Ne postoji ništa lepše od sveže ceđene pomorandže. Ali da li ste ikada primetili da se pomorandže skoro uvek prodaju u crvenim, mrežastim vrećicama? Verovatno nikada niste razmišljali o tome.

Zašto crvena mrežasta vreća?

Ispostavilo se da je to podmukla taktika koju koriste prodavnice – crvene, mrežaste vrećice zapravo čine da narandže izgledaju narandžastije.

Zaista je tako! Crvena boja na kori narandže stvara iluziju koja čini da izgledaju više narandžasto, ohrabrujući kupce da ih kupe.

DOMAĆI PROBIOTIK! Očistite creva, izbacite višak vode i otrove iz organizma!

Trik takođe deluje i kod drugih citrusnih plodova narandžaste boje, kao što su mandarine i grejpfrut.

Uzgajivači citrusa i prodavnice prehrambenih proizvoda čak rade nešto slično za limun, koji se obično prodaje u belim, žutim ili zelenim mrežicama kako bi izgledali žuće. (Ako bi limun bio u crvenoj mrežastoj vreći izgledao bi narandžasto!)



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]