FITNES EKSPERT OTKRIVA: Samo ovako ćete se osloboditi sala sa stomaka

Pixabay

14:04 Lifestyle 1

Informer | 01. 11. 2018.

FITNES EKSPERT OTKRIVA: Samo ovako ćete se osloboditi sala sa stomaka

Fitnes ekspert Kristi Kurtis otkrila je tajnu kako da se oslobodite viška sala na stomaku s kojim muku muči više od 50 odsto ljudi.

Stres i genetska predispozicija igraju veliku ulogu, ali je i način života uključen u taloženje masnih naslaga u predelu stomaka. 

Kristi otkriva još sedam stavki koje pomažu u gubljenju kilograma: 

1. Morate uvek biti u pokretu, džogiranje, vožnja bicikla ili plivanje, odaberite šta vam više prija. 

2. Vodite računa o kalorijama koje unosite na dnevnom nivou jer mnogo nas unosi mnogo više nego što je telu potrebno. 

3. Smanjite unos šećera i ugljenih hidrata, jer ovakva hrana nema nikakvu nutritivnu vrednost i samim tim ih nazivamo praznim kalorijama. 

4. Pored redovnih treninga, nađite vremena za dodatno kretanje i rekreaciju. 

5. Jedite puno proteina jer ćete na taj način izgraditi zdravu mišićnu masu koja će trošiti kalorije i dok odmarate. 

6. Jako je važno da nakon napornog treninga ne posegnete za obrokom istog momenta. Najbolje je da jedete sat nakon odrađene fizičke aktivnosti. 

7. Ne preterujte sa alkoholom, jer upravo ono što ste gradili cele nedelje može biti narušeno vikendom ispunjenim alkoholom koji je bogat šećerima



Ris

02.11.2018. 00:09

Ugljeni hidrati nemaju nikakvu nutritivnu vrednost ? Hahahahahhahahahahah Kazite fitnes ekspertu da su hudrati i masti jednako bitni za izgradju misicne mase kao i proteini i da, ako hocete da smrsate APSOLUTNO nikakve veze NE MORA da ima fizicka aktivnost. Na primer, ako vi sedite ceo dan i treba vam 1500 kalorija za odrzavanje trenutne telesne mase, a vi unosite 1300 (no jung food calories) vi mrsavite na najdraviji moguci nacin i mrsavite SIGURNO Medjutim, ako ti radis na gradjevini 15+ sati dnevno i treba ti, recimo, 10 000 kalorija svakog dana a ti unosis 10 500, mozes da jedes najzdraviju hranu na svetu, od tvog mrsavljenja nema nista. Fizicka aktivnost se upraznjava zbog zdravlja, bolje prokrvljenosti, apetita, dodavanja misica (e to je tesko) itd.. a ako hoces konkretno mrsavljenje, ishrana je 100 %. Cao


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]