ZA BIKINI SPREMNE! Grejp dijeta ubrzava metabolizam!

pexels.com

09:22 Lifestyle 0

novosti.rs/informer.rs | 20. 05. 2019.

ZA BIKINI SPREMNE! Grejp dijeta ubrzava metabolizam!

Istraživanja o uticaju ovog voća pokazala su da uspešno topi masti. Uz ovaj jelovnik, potrebno je da zaboravite na namirnice koje obiluju složenim ugljenim hidratima

Polovina grejpfruta uz svaki obrok, tokom ovog režima ishrane, garantovaće gubitak suviišnih kilograma. Istraživanja nutricionista o uticaju ovog voća na ishranu pokazala su da čak i oni koji nisu na dijeti, a u svakodnevni jelovnik uvrste ovo voće, u određenom procentu nesumnjivo gube suvišne masti u telu.

Voće sa visokim procentom vode pruža više energije i ubrzava metabolizam. U grejpu voda čini 90 procenata, što ga čini dobrim saveznikom u borbi protiv nagomilanih kilograma.

KOLIKO BRZO HODATE? To bi moglo da predvidi dužinu životnog veka!

Uz ovaj jelovnik, potrebno je da zaboravite na namirnice koje obiluju složenim ugljenim hidratima, kao što su krompir, celer, grašak, kukuruz, povrće bogato skrobom, testenine, žele, džemove. Umesto toga, u jelovnik uvrstite što više povrća koje možete da pripremate na maslacu, kao što su paradajz, paprika, krastavci, šargarepa, crveni luk, rotkvice, brokoli, praziluk, spanać, zelje, pasulj i zelena salata. Dozvoljeno je i pijenje kafe ili čaja.

SPAS IZ PRIRODE! Čaj od nevena reguliše ciklus!

Doručak je isti svakog dana i podrazumeva grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka grejpfruta, kafu ili čaj, dva jajeta pripremljena na bilo koji način ili dve kriške slanine. Pre spavanja svaki dan popijte 250 ml paradajz soka ili 250 ml obranog mleka.

Pixabay

 

PRVI DAN

Ručak: ceo grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, kuvana govedina, piletina ili riba, salata od paradajza

Večera: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, pržena riba, mešana salata od paradajza i zelene salate

DRUGI DAN

Ručak: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, voćna salata

Večera: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, pljeskavica, kuvano povrće

TOPLO, HLADNO, TOPLO... Zbog (ne)vremena preti infarkt!

TREĆI DAN

Ručak: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, salata s tunjevinom

Večera: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, dva nemasna svinjska odreska, zelena salata

ČETVRTI DAN

Ručak: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, dva jajeta, mladi sir, pržene tikvice, kriška integralnog tosta

Večera: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, pržena piletina, dinstani spanać

PETI DAN

Ručak: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, beli tvrdi sir, spanać, kriška integralnog tosta

Večera: grejpfrut ili 250 ml ceđenog soka, pržena riba, povrće prženo na maslacu ili zelena salata, kriška integralnog tosta



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]