BRZI DETOKS ORGANIZMA Oporavak od prežderavanja u četiri koraka!

Public

15:00 Ljubav i zdravlje 0

A.R.J. | 20. 10. 2015.

BRZI DETOKS ORGANIZMA Oporavak od prežderavanja u četiri koraka!

Postoji nekoliko osnovnih pravila za uspešan i brz oporavak od pokušaja "samoubistva" hranom i pićem, ali jedno je prvo i najvažnije - što više tečnosti

Voda i prirodni čajevi od ključnog su značaja za izbacivanje soli, šećera i alkohola iz organizma. Započnite svako jutro čašom tople limunade, vodom ili zelenim čajem, a zatim nastavite da se hidrirate tokom celog dana, trudeći se da do odlaska na spavanje popijete najmanje dve litre vode.

Takođe, isplanirajte ishranu tako da imate tri glavna obroka, sa ručkom četiri sata nakon doručka i večerom između 18 i 19 sati. Fokusirajte se na namirnice koje su siromašne kalorijama, a bogate vitaminima i mineralima, budući da se slavske trpeze uglavnom sastoje od đakonija upravo suprotnog karaktera (mnogo kalorija, malo zdravih hranljivih materija).

Ishranu možete obogatiti multivitaminima, a pre svakog obroka uzmite 1.000 miligrama nekog omega-3 dijetetskog suplementa.

1. DAN
Prilikom svakog obroka, organizujte tanjir tako da polovinu zauzimaju proteini, a polovinu povrće koje ne sadrži mnogo skroba. Ugljeni hidrati su zabranjeni, što je cena koja se mora platiti nakon preterivanja u jelu i piću.

Kad se probudite: velika čaša tople vode sa limunom
Doručak: jaja sa spanaćem i paradajzom, šolja zelenog čaja
Tokom jutra: dve čaše vode
Ručak: salata sa avokadom, ribom limunom i maslinovim uljem, šolja čaja
Popodnevna užina: dve čaše vode ili šejk od zelenog povrća
Večera: pastrmka sa šparglama, žuta paprika, čaša hladnog čaja (bez šećera)
Večernja užina: celer, malo badema, čaša vode

KAD SE HORMONI ZBUNE Posledice neravnoteže u organizmu

2. DAN
Ubacite polako mlečne proizvode i voće, kako biste obezbedili optimalnu količinu vitamina, minerala i proteina. Voće bogato vodom i vlaknima, poput borovnica, grejpfruta, krušaka ili avokada će vam pomoći da očistite stomak, dok su mlečni proizvodi bogati kalcijumom i vitaminima B i D.

Kad se probudite: šolja zelenog čaja
Doručak: grčki jogurt sa borovnicama, bademima i lanom, čaša vode sa kriškom pomorandže
Tokom jutra: dve čaše vode sa krastavcem i žalfijom, ili dve čaše čaja od kamilice
Ručak: supa od povrća sa malo piletine ili ribe, salata od svežeg krastavca, maslinke, čaša ledenog čaja bez šećera
Popodnevna užina: voćni šejk sa nemasnim mlekom
Večera: parče grilovane ćuretine, pečurke, salata od paradajza i paprike, čaša limunade
Večernja užina: Šargarepa, humus, čaša vode

3. DAN

Shutterstock

Danas možete u ishranu da ubacite i malo skroba, odnosno grašak, soju ili sočivo, integralni pirinač i slatki krompir. Na tanjiru bi trebalo da bude četvrtina proteina, četvrtina skroba i polovina svežeg povrća koje ne sadrži skrob.

Kad se probudite: šolja ulong (oolong) čaja
Doručak: salata sa tunjevinom, paradajzom i lukom, čaša vode
Tokom jutra: dve čaše vode sa ukusom malina ili nekog drugog voća
Ručak: pljeskavica (bez zemičke), pomfrit ili batat (slatki krompir) sa senfom i salatom, čaša tople vode sa limunom
Popodnevna užina: šejk od blitve ili spanaća
Večera: piletina sa limunom, brokolijem i pirinčem, šolja belog čaja
Večernja užina: semenke suncokreta, pola šake oraha, čaša vode

POSLE VOĆA RASTE APETIT Suprotni efekti zdrave hrane!

4. DAN
Ako ste se pridržavali prethodnih saveta, već posle četvrtog dana osećaćete se mnogo bolje, kako u fizičkom, tako i u psihičkom smislu. Nastavite sa balansiranom ishranom i optimalnim unosom tečnosti u organizam.

Kad se probudite: dve čaše vode sa voćnom aromom (bez šećera)
Doručak: puter od kikirikija, celer, šolja čaja od nane
Tokom jutra: dve čaše limunade
Ručak: salata sa ćuretinom, supa od sočiva, čaša vode
Popodnevna užina: voćni šejk sa nemasnim mlekom
Večera: oslić sa sotiranim spanaćem, pečene jabuke sa cimetom, čaša ledenog čaja
Večernja užina: grčki jogurt sa orasima, čaša vode



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]