AP/Photo

21:53 Ljubav i zdravlje 0

b92.net/informer.rs | 29. 03. 2016.

VISITE NA FEJSBUKU? Korisnici društvenih mreža skloniji depresiji

Prema navodima nove studije, osobe koje često posećuju Fejsbuk, menjaju statuse ili postavljaju fotografije na Instagram skloniji su depresiji

Istraživači na Univerzitetu u Pitsburgu su sproveli istraživanje na skoro 1.800 osoba starosti između 19 i 32 godine o upotrebi Fejsbuka, Jutjuba, Instagrama, Snepčeta i drugih društvenih mreža. 

Otkrli su da prosečno vreme provedeno na društvenim mrežama iznosi 61 minut dnevno i sa prosekom od 30 poseta nedeljno, a upravo su osobe koje češće posećuju društvene mreže sklonije depresiji. 

DODAJTE OVAJ ZAČIN u čaj i možete sprečiti više od 50 bolesti!

PRAVI DOSIJE X: Bio sam vladin agent za vanzemaljce!

U saopštenju vezanom za ovu studiju navode se i potencijalni razlozi zbog kojih su korisnici društvenih mreža skloniji depresiji. Među njima se navodi i zavist ljudi koji su nezadovoljni svojim životom, kao i maltretiranje na virtuelnim mrežama. 


Istraživač Lui Ji Lin kaže da je moguće da depresivni ljudi više posećuju društvene mreže kako bi “popunili prazninu”. Međutim, to samo može da im pogorša stanje.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]