PublicFoto

17:49 Ljubav i zdravlje 0

Alternativazavas.hr/Informer.rs | 06. 05. 2016.

KONTRA DIJETA: Kako nabaciti koji kilogram više?

O dijetama i gubljenju suvišnih kilograma, znamo skoro sve. Međutim, šta treba da radimo ako želimo malo da se ugojimo?

Da biste dobili kilograme prvenstveno morate povećati unos kalorija. Izbegavajte prazne kalorije bez nutritivnih vrednosti, kao i štetne masnoće. Uz takve namirnice možete dobiti težinu ali i ugroziti zdravlje, što vam sigurno nije cilj.

Ključne reči za vas su: kvalitetni ugljenihidrati, proteini i zdrave masnoće.

Povećajte unos namirnica bogatih ovim sastojcima i na pravom ste putu za zdravo povećanje vaše težine. Takođe, unos kalorija postupno povećavajte kako bi vaš organizam imao dovoljno vremena da se navikne.

(HOT FOTO) UHAPSI ME, MOLIM TE! Ovo je najseksi policajka na svetu!

Sledite i sledeće savete: 

Jedite češće

Trebalo bi da imate tri  glavna i nekoliko međuobroka. Poslednji posle večere. Hranu rasporediti na šest obroka po 500 kalorija.

Birajte zdrave namirnice

Uvek birajte hranu bogatu nutrijentima poput voća (smokve, grožđe, banane, avokado) i povrća.
Prednost dajte skrobnom povrću - krompiru, bundevama, grašku, pasulju.

POMOZITE SVOM ORGANIZMU! Uz ove namirnice sprečićete mnoge bolesti!

Uz svaki obrok konzumirajte hleb sa semenkama. Dobar izbor za doručak su ugljenihidrati poput žitarica sa semenkama, medom i orašastim i suvim voćem.

Na vašem jelovniku bi trebalo da se nađe i puter od kikirikija (supena kašika sadrži 100 kalorija) i domaći mlečni proizvodi, poput jogurta i sira, savetuje "Alternativa za vas".

Uz doručak popijte čašu prirodnog voćnog soka ili punomasnog domaćeg mleka - to će vam doneti dodatnih 120 do 150 kalorija

Shutterstock

Koristite zdrave masnoće

Jela uvek obogaćujte zdravim masnoćama, poput kokosovog ili maslinovog ulja, koje možete dodati u smutije, salate,testeninu ili salatu s nekim punomasnim sirom.

PATITE OD PROLEĆNIH ALERGIJA? Evo koju hranu treba da izbegavate!

Počastite se zdravim poslasticama i voćem

Češće sebi priuštite zdrave domaće poslastice poput voćne pite i pite od bundeve, voćnog sladoleda, čokolade s većim procentom kakaa, kolača s orašastim i sušenim voćem, mafina s mekinjama i keksa sa zobenim pahuljicama. 

Za međuobroke birajte orašasto i sušeno voće. Osim što je kalorično, sadrži i zdrave proteine, dijetalna vlakna i korisne masnoće. Jedite i čips od banane (sadrži 441 kaloriju u 85 grama).

Leti što češće jedite smokve i grožđe jer osim kalorijama obiluju i korisnim vitaminima i mineralima.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]