Public

13:56 Ljubav i zdravlje 0

Independent/Informer.rs | 21. 05. 16.

NA KORAK DO LEKA: Naučnici izbrisali HIV iz živog tkiva!

Naučnici su prvi put uspeli da uklone DNK iz HIV-a koji se nalazio u živom tkivu, što otvara mogućnost za razvoj prvog pravog leka protiv ovog virusa

Trenutno lečenje bolesti podrazumeva upotrebu lekova koji suzbijaju broj virusa u organizmu, tako da imuni sistem može da se bori protiv njih, ali sada su američki naučnici uspeli da uklone DNK iz najčešćeg soja – HIV-1 – iz nekoliko organa inficiranih miševa i pacova.

Isti tim je u aprilu uspešno eliminisao virus iz ljudskih ćelija u laboratoriji, ali rad objavljen u časopisu Nature Gene Editing otkriva da su isto uspeli i kod živih životinja.

SEKS RULET ŽURKE! Umesto metka, neko od učesnika je HIV pozitivan, a da to ostali ne znaju!

Kod postojećih terapija HIV-a, u slučaju komplikacija, virus može brzo početi da se razmnožava i dovesti do razvoja side.

Ovog puta, istraživači su koristili posebno adaptiran virus, kako bi dostavili sistem za menjanje genoma do ćelija.

ZABRANJENO REKLAMIRANJE LEKA KOJI SVI KORISTIMO! "Kafetin" u sebi sadrži drogu?!

- kaže vođa istraživanja profesor Kamel Kalili iz Templ univerziteta.

SIMPTOMI MOGU DA ZAVARAJU Kako da prepoznate infekciju kandidom!

Ipak, on i njegove kolege se ne usuđuju da nagađaju da li će se i kada njihova tehnika primenjivati u lečenju pacijenata. Plan je da se to dogodi u narednih nekoliko godina, ali je prethodno potrebno proveriti njenu delotvornost i bezbednost kod krupnijih sisara, kako bi bilo odobreno i testiranje na ljudima.