printscreen

16:40 Ljubav i zdravlje 0

Alo/informer.rs | 05. 06. 2016.

TEŽAK IZAZOV Evo šta će vam se desiti ako izbacite šećer iz ishrane!

Ako se odlučite na izazov i izbacite šećer iz ishrane, budite spremni na ove promene!

Prirodni šećeri koji se nalaze u voću, mleku i ostalim namirnicama dobri su za zdravlje i možete ih unositi u većim količinama. 

Međutim, industrijski prerađeni i rafinisani šećeri predstavljaju veliku opasnost. Njihovim izbacivanjem iz ishrane možete drastično poboljšati zdravlje, a lako ćete ih zameniti prirodnim alternativama poput meda, stevije ili javorovog sirupa.

Šta će se desiti sa vašim organizmom ako izbacite šećer?

VREME JE ZA ČAŠU VODE! 10 znakova da ste žedni, a da toga niste ni svesni!

1. Kilaža će se stabilizovati

Ljudi su zavisni od šećera. Što ga više konzumirate, to ga više želite, pogotovo ako unosite puno procesiranih šećera koji se nalaze masnoj i brzoj hrani, kao i jelima s visokim udelom ugljienih hidrata.

Ako se 'skinete' sa šećera, vaše telo će biti zahvalno jer više neće morati da se bori s neželjenim dodatnim kalorijama. U početku ćete osećati ogromnu želju za slatkim, ali kada se vaš organizam 'očisti' od veštačkih šećera prestaćete stalno da osećate glad, a kilogrami će ići dole.

2. Više energije

Kada smo umorni, često konzumiramo energetska pića ili namirnice koje sadrže velike količine šećera. To radimo da i nas nešto 'podiglo', a zapravo organizmu uskraćujemo potrebnu dozu energije.

Sav šećer koji unesemo blokira sposobnost našeg tela da održava energiju na maksimalnom nivou. Zbog toga u trenucima umora nemojte posezati za čokoladama ili pićima s puno kofeina i šećera. Na taj način izbeći ćete velike uspone i padove šećera u krvi zbog kojih se zapravo i osećate umorno.

3. Lepša i zdravija koža

Nije tajna da šećer pogoršava akne i mitisere, a često ih i uzrokuje. Ako se ih se ne možete rešiti uz svesrdnu pomoć kozmetičara i krema, razmislite o tome da eliminišete šećer iz ishrane jer je moguće da vaš problem s bubuljicama zapravo dolazi iznutra. 

4. Redovna probava

Naš probavni sistem najviše voli hranu s puno vlakana i malo 'teških' namirnica, u koje spada i šećer. Drastično smanjivanje konzumiranog šećera napraviće veliku razliku u vašem probavnom sistemu. Želudac i creva će lakše svariti sve što pojedete, piše portal Zadovoljna.hr.

5. Želja za šećerom nestaje

Posle određenog vremena vaše omiljene čokolade mogle bi postati previše slatke. Najviše ćete uživati u ukusu voća i prirodnim šećerima koji se nalaze u njima. Kada nakon mesec-dva probate zalogaj svoje omiljene torte, iznenadiće vas koliko je zapravo slatka.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]