Shutterstock

11:20 Ljubav i zdravlje 0

zadovoljna.hr/informer.rs | 29. 12. 2016.

SEDAM TRIKOVA za ravan stomak bez vežbanja i dijeta

Rešite se klasične nadutosti koja često nastaje nakon uživanja u prazničnoj trpezi

1. Pijte mnogo vode 

S dolaskom hladnijeg vremena lako je zaboraviti na redovno hidriranje tela, odnosno ispijanje odgovarajućih količina obične vode.

JEDNOSTAVAN RECEPT! Čaj koji čisti bubrege

"Dehidracija izaziva nakupljanje vode u telu, a pogotovo na predelu trbuha", upozoravaju stručnjaci. Smanjite dehidriranost i nastanak šlaufa tako što ćete svakog dana popiti barem 1,5 litara negazirane vode. 

2. Pažljivo žvačite hranu 

Svaki zalogaj hrane prožvačite barem 10 puta pre gutanja. Telo mora raditi prekovremeno da bi razgradilo hranu iz želuca i creva, što može dovesti do nadutosti i gasova. Brzo konzumiranje hrane dovodi i do gutanja velike količine vazduha koji dodatno proširuju predeo stomaka.

3. Potražite pomoć probiotika

Probiotici su dobre bakterije koje probavnom sistemu olakšavaju proces razgradnje hrane i sprečavaju nadutost. Za optimalne rezultate preporučljivo je svakodnevno uzimanje ovih bakteriju u vidu jogurta ili kroz suplemente prehrani. 

4. Odviknite se od žvakaće gume

Žvakanje gume za žvakanje propraćeno je gutanjem velikih količina vazduha, koji se nakupljuju u našem organizmu, i izazivaju nadutost. Istraživači sa američkog gastroenterološkog instituta tvrde da je žvakača guma kriva za dobar deo problema s nadutošću. Ako želite da osvežite svoj dah radije posegnite za bombonima od mentola. 

5. Uzmite vitaminske dodatke

U svoju dnevnu rutinu uključite suplemente ishrani u vidu B kompleksa, i vitamina D u kombinaciji s kalcijumom. Višak hormona estrogena u telu tera ga da zadržava masne jastučiće na predelu struka, a oba suplementa dokazano smanjuju prisutnost ovog ženskog hormona.

DA LI SE PRONALAZITE? Četiri znaka da ste prikriveni sociopata!

6. Osigurajte redovnu stolicu 

Preopterećenost i brza svakodnevica najčešći su krivci neredovite stolice. Dr. Reichman tvrdi da mnoge osobe moraju odvojiti tačno vrijeme u danu za ovu telesnu funkciju, jer u protivnom potisnu potrebu pod 'izgovorom' važnijih obaveza. Onog trena kad istrenirate mozak da nauči da odbaci te signale, svoje telo svesno vodite na put prema zatvoru i redovnoj nadutosti. 

7. Opustite se 

Kada ste pod stresom, telo nagonski pojačava proizvodnju hormona koritzola koji negativno utiče na probavni sistem, te izaziva zatvor. Povrh svega, hormon stresa zadužen je i za gomilanje masnih jastučića na predelu trbuha. Umesto živciranja odaberite neku opuštajuću aktivnost s kojom ćete se pozabaviti svakog dana u trajanju od barem 20 minuta.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]