Shutterstock

19:01 Ljubav i zdravlje 0

informer.rs | 08. 02. 2017.

NEMATE NAVIKU DA IDETE U TERETANU? Onda je KUĆNI FITNES pravo rešenje za vas!

Ako nemate naviku da idete u teretanu i da svakog jutra trčite, probajte vežbe koje možete raditi istovremeno s nekim drugim poslovima

Iskoristite svaki trenutak da aktivirate mišiće. To možete raditi i dok stojite kraj šporeta, kuvate kafu ili perete zube. Umesto da samo stojite, radite ove brze, dvominutne vežbe za zadnjicu i listove.

Iako je reč o četiri vrste položaja, intenzivna vežba može biti vrlo efektna. Za svaki položaj odvojte po 30 sekundi.

Čučanj sumo rvača

Raširite noge tako da su vam prsti okrenuti prema spolja. Savijte kolena i spuštajte kukove dok vam butine ne budu paralelne s podom. Oslonac treba da bude na petama.
Podignite se. Noge treba skroz da su ispravljene da biste izvukli maksimum iz ovih vežbi. Uradite što više čučnjeva za 30 sekundi.

Obrnuti iskorak

Stanite sa stopalima spojenim jedno uz drugo. Napravite korak unazad levom nogom. Spuštajte se u kukovima sve dok butina desne noge ne bude paralelna s podom. Držite levo koleno savijeno pod uglom od 90 stepeni. Peta leve noge bi trebalo da je podignuta. Vratite se u prvobitan položaj i ponovite vežbu s desnom nogom. Radite ove iskorake 30 sekundi.

Čučanj s podizanjem noge

Raširite noge tako da vam stopala budu u ravni s ramenima. Savijte noge u kolenima da vam butine budu paralelne s podom. Oslonac je opet na petama. Podignite se i ispravite noge. Podignite desnu nogu u stranu.

Ponovite ovu vežbu s tim da sada levu nogu podignete u stranu umesto desne. Uradite što više ovih čučnjeva za 30 sekundi.

Zabacite nogu unazad

Stanite i spojte stopala. Oslonite se na levu nogu, a desnu zabacite unazad. Držite je u tom položaju 15 sekundi, a onda ponovite vežbu s levom nogom zabačenom unazad.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]