Shutterstock

19:36 Ljubav i zdravlje 0

srbijadanas.rs/informer.rs | 13. 05. 2017.

PREFORSIRALI STE SE? Evo kako da se što pre rešite UPALE mišića!

Umesto da odmah posežete za lekovima, probajte neke od sledećih stvari...

Sigurno vam se bar jednom desilo da posle napornog treninga imate tešku upalu mišića.

Ukoliko ste nakon treninga jedva uspeli da se spustite niz stepenice ili ste treningom napravili "masakr" nad stomakom i sledećeg jutra jedva ustali iz ležećeg položaja - jasno je da imate upalu mišića.

Upala mišića može da potraje 48 do 72 sata posle treninga. Umesto da odmah posežete za lekovima, pokušajte neke od sledećih stvari:

o Stavljanje hladnih obloga na upaljena područja. 

o Jedite što više voća: ananas, jabuke, trešnje zbog brojnih enzima i sastojaka koje sadrže potpomažu brži oporavak nakon treninga. 

o Da biste smanjili upalu koristite vitamine i minerale, a pre svega magnezijum, melatonin, vitamin D3 i cink. Soja takođe stimuliše cirkulaciju krvi, što je važno za oporavak mišića.

U sledećem terminu trenirajte slabijim intenzitetom i fokusirajte se na druge delove tela.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]