Shutterstock

18:25 Ljubav i zdravlje 0

Novosti/Informer.rs | 29. 05. 17.

POKRENITE SE KOLIKO VEĆ DANAS! Vežbanje u prirodi budi optimizam!

Izlaganje prijatnim sunčevim zracima podstiče sintezu vitamina D, deluje umirujuće na kompletan organizam i usklađuje biološki ritam

Dobrobiti vežbanja pod vedrim nebom su višestruke, jer rekreacija u prirodi budi optimizam i jača volju. Osim toga izlaganje prijatnim sunčevim zracima podstiče sintezu vitamina D, deluje umirujuće na kompletan organizam i usklađuje biološki ritam koji je važan u pravilnom funkcionisanju centralnih organa.

Ukoliko za trening pod vedrim nebom izaberete park ili igralište blizu kuće kao rekviziti mogu da posluže klupe, drveće, grane, panjevi, dečje penjalice... Uvek razmišljajte o treningu celog tela, i koristite složene vežbe koje zahtevaju aktivaciju većih mišićnih partija poput nogu i leđa.

Pre svakog vežbanja hodajte ubrzano najmanje 15 minuta da bi se telo zagrejalo i pripremilo za napor.

Klupa

Sklekove, propadanja i trbušnjake možete da izvodite na klupi. Pri tome je poželjno da svaku od navedenih vežbi ponovite u tri serije sa maksimalnim brojem ponavljanja.

Drveće

Zgibove i najrazličitija podizanja i penjanja najlakše ćete da izvedete uz pomoć jakih grana. To su vežbe kojima se jača gornji deo tela.

Trava

Na osunčanim i suvim travnatim površinama možete da radite čučnjeve i iskorake. Ukoliko su vam statični iskoraci postali isuviše lagani probajte iskorake u kretanju, ili iskorake sa penjanjem na klupu. Kao i kod iskoraka i čučnjevi mogu da imaju mnogo varijacija, tako da možete da se oprobate i u izvođenju polučučnja, sumo čučnja, dubokog čučnja, kao i čučnja sa skokom ili jednostavno izdržaja u čučnju.

Stepenice

Jedan od korisnijih objekata za trening svakako su i stepenice. Možete da trčite uz ili niz stepenice, skačete jednom ili sa obe noge, penjete se ili spuštate bočno, a sve da biste imali jače noge i lepše gluteuse - mišiće zadnjice.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]