stocksnap.io

10:33 Ljubav i zdravlje 0

Businessinsider/Informer.rs | 04. 06. 2017.

(VIDEO) 7-MINUTNI TRENING JE SVE što je potrebno da budete u formi!

Takozvana HICT metoda (kružni trening visokog intenziteta) jedan je od najboljih načina da za najkraće vreme poboljšate izdržljivost organizma i ojačate mišiće

HICT trening zasniva se na intenzivnom izvođenju sledećih 12 vežbi u periodu od po 30 sekundi, sa razmakom od 10 sekund: 

1. Skokovi sa raširenim rukama i nogama (Celo telo) 

2. Oslanjanje na zid sa nogama savijenim pod uglom od 90 stepeni (Listovi i kvadricepsi) 

3. Sklekovi (Grudni mišići i mišići abdomena, tricepsi) 

4. Trbušnjaci (Mišići abdomena) 

5. Naizmenično penjanje na stolicu (Noge, kukovi, zadnjica) 

6. Čučnjevi (Noge i zadnjica) 

7. Propadanja (Tricepsi) 

8. Daska (Kičmeni mišići, celo telo) 

9. Trčanje u mestu (Celo telo) 

10. Iskorak (Noge, kukovi) 

11. Push up i rotacija (Gornji deo tela) 

12. Bočna daska (Kičmeni mišići, celo telo)

POGLEDAJTE VIDEO:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]