Pixabay

12:17 Ljubav i zdravlje 0

novosti.rs | 11. 12. 2017.

POBEDITE PSORIJAZU izbalansiranom ishranom!

Pridržavanjem određenih pravila u ishrani, upalni procesi na koži mogu znatno da se ublaže. Jelovnik koji se preporučuje obolelima od psorijaze zasnovan je na svakodnevnom unosu 1.800 kalorija. Posle pridržavanja ovakvog režima ishrane, stanje kože se poboljšava, a simptomi psorijaze mogu da se ublaže i do 90 odsto, pokazala su istraživanja.

PRVI DAN

* Doručak: pomešati šolju organskog jogurta od pirinčanog, sojinog ili kokosovog mleka, šolju kupina i borovnica, jednu kafenu kašiku organskog semena lana, supenu kašiku putera od kikirikija i malu jabuku

* Užina: dve šake suvog grožđa i oraha

* Ručak: šolja kuvanog smeđeg pirinča, dve šolje barenog mešanog povrća, 120 grama ribe sa maslinovim uljem, sveže isceđeni sok od limuna, morska so

* Užina: sirovo povrće, supena kašika humusa

* Večera: četiri šolje sirovog lisnatog povrća, dve kašike suncokretovog semena, osam maslinki, supena kašika maslinovog ulja, sveže isceđeni limunov sok, morska so

DRUGI DAN

* Doručak: šolja suve kinoe (prokuvati), kafena kašika organskog semena lana, 50 grama suvog grožđa, cimet

* Užina: šolja pirea od jabuka

* Ručak: šolja kuvane paste od smeđeg pirinča, dve supene kašike pesta od bosiljka, šolja pečenih kockica slatkog krompira, dve šolje grilovanog povrća bez skroba, kašika pinjola/badema

* Užina: šolja sirovog povrća, supena kašika putera od badema

* Večera: četiri šolje sirovog lisnatog povrća i povrća bez skroba, kašika oraha, kašika maslinovog ulja, šest malih kocaka manga, sveže isceđen limunov sok, morska so, blagi začini

TREĆI DAN

* Doručak: Pomešati šolju organskog jogurta od pirinčanog, sojinog ili kokosovog mleka (ili kefira), kafenu kašiku mlevenog semena lana, šolju malina, veću krušku

* Užina: banana

* Ručak: tri takosa napravljena od tri kukuruzne tortilje, šolja nemasnog pinto pasulja, mladi luk, crni luk, korijander i tri kriške avokada

* Užina: šolja mladog graška i pet brazilskih oraha

* Večera: četiri šolje sirovog lisnatog povrća ili povrća bez skroba, 60 grama lososa, kriške crvenog luka, šest malih krekera od smeđeg pirinča, supena kašika maslinovog ulja, sveže isceđeni limunov sok, šolja kockica ananasa



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]