Pixabay

10:03 Ljubav i zdravlje 0

uspesnazena.com | 05. 04. 2018.

DIJETA SA TIKVICAMA TOPI KILOGRAME! Mršavite i pobedite bolesti!

Tikvice su izuzetno korisne za mnoge bolesti – gastrointestinalnog trakta (uključujući i žuč), anemiju, kardiovaskularne bolesti, hipertenziju, gojaznost

Zbog velikog sadržaja dijetnih vlakana smanjuje se resorpcija masti, pa su pogodne za dijetu kod povišenog holesterola i triglicerida. Kalijum i magnezijum deluju na sniženje krvnog pritiska.

Obožavaoci dijete sa tikvicama su Katrin Denev, Sofija Loren, Alen Delon i mnomnogi drugi poznate ličnosti.

Ako izdržite mesec dana na dijeti sa tikvicama – bez problema možete se osloboditi 4-6 kilograma. Ako se pridržavate jednu nedelju- zagarantovan je gubitak 2-3 kilograma.

Pored gubitka kilograma oslobodićete svoj organizam od štetnih materija i osvežićete telo.

Pored tikvica u ishranu možete uključiti i sirovu šargarepu i kupus. U popodnevnim satima možete priustiti nekoliko krastavaca, a da se poboljša ukus povrća – u salatu dodajte kašičicu biljnog ulja i nekoliko kapi limunovog soka.

Pixabay

* Jelovnik dijete sa tikvicama uključuje u sebe i prisutstvo voća. Za vreme ručka, vešere i užine dopunite svoj obrok jabukom, kivijem, mandarinom, narandžom ili šljivama.

VOLITE ŠPAGETE, A ŽELITE DA SMRŠATE? Naučnici imaju dobre vesti za vas

* Da bi ishrana bila sto više izbalansirana, ona mora da sadrži proteine, a to podrazumeva prisutstvo teletine, nemasne govedine, ćuretine, piletine, zečetine.

* Meso možete zamenite ribom, ali u ovom slučaju prednost se daje rečnoj ribi, jer morska nije pogodna za ovu dijetu.

* Za piće se koristi obična voda (što više, to bolje) , zeleni čaj bez šećera, prirodni sokovi (jabuka, narandža).

* Za vreme dijete sa tikvicama iz ishrane treba isključiti: pekarski proizvodi, hleb, slatkiše, kafu, alkohol.

* Prednost imaju tikvice sa tamno zelenom kožicom, koju ne treba uklanjati sa tikvica, jer se gubi 80% hranljivih materija.

Primer jelovnika dijete sa tikvicama na jedan dan:

– Prvi doručak:

dinstane tikvice (250) g sa povrćem(150 gr), šolja zelenog čaja.

– Užina:

1 jabuka, čaša soka od narandže ili vode.

– Ručak:

zapečena tikvica (300 g), komad barenog mesa (200 g), 1 kivi ili nekoliko šljiva i šolja zelenog čaja.

– Užina:

zapečena tikvica (250 g), salata sa kupusom i šargarepom (250 g), čaša soka od jabuke.

– Večera:

100 g suvih šljiva ili 2-3 sveze šljive, čaša soka od jabuka ili zelenog čaja.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]