Pixabay

19:45 Ljubav i zdravlje 0

lovesensa.rs/Informer | 08. 04. 2018.

NAJINTELIGENTNIJA ŽENA NA SVETU otkriva kako skinuti kilograme: 9 saveta za vitku liniju!

Amerikanka Merilin vos Savant koja se upisala u Ginisovu knjigu rekorda kao žena s najvišim koeficijentom inteligencije, uz saradnju na brojnim projektima podizanja svesti o znanju i metodologijama poboljšanja inteligencije kod dece, već gotovo tri decenije piše kolumnu u magazinu "Parade"

Upravo ju je poslednja koja se nije doticala logičkih slagalica ni matematičke problematike lansirala u centar pažnje. Merilin vos Savant je naime ponudila rešenje na najproblematičnije pitanje brojnih dama: kako održati vitku liniju?

Pa, koliko god su brojni očekivali visoko inteligentne informacije, Merilin je ponudila iskrene obične odgovore kojima je pametno izbanalizovala tematiku na kojoj brojni stručnjaci zarađuju milione prodajući dijete za koje garantuju.

1.Zaboravite na grickalice

Među primarnim pravilima koje će telo dovesti u red Merilin je navela izbacivanje grickalica iz korpe u prodavnici. Naime, kuhinjske police treba napuniti svim namirnicama za tri dnevna obroka, ali pri tome valja u potpunosti izostaviti slatke i slane grickalice poput keksa, čipsa i svih drugih za liniju opasnih zalogajčića.

2.Izbacite međuobroke

Umesto voća i sokova za međuobrok, kojima Merilin ne osporava zdravu ulogu u ishrani, ona savetuje šolju čaja. A potpuno kontradiktorno uvreženim mišljenjima o konzumiranju siromašne večere, ona dan završava uživajući u jelima koja god poželi, jer veruje da je hrana korisnija za telo kada ste gladni, a ne kada vam to nalaže raspored.

Pixabay

3.Odviknite se od kaloričnih rashlađenih napitaka

Sokove i mleko Merilin toleriše samo za vreme doručka, a važno pravilo kojeg se pridržava je ispijanje napitaka bez leda. Ona smatra da uz led pića postaju vodenasta što uništava njihov ukus, pa imamo potrebu da to kompenzujemo dodatnim slatkim napicima. Sem toga, voda temperature 22 stepena leti je sasvim dovoljna da rashladi telo izloženo spoljašnjim temperaturama od 38 stepeni i više, sve drugo je štetno.

4.Nikada nemojte "počistiti" tanjir

Jesti previše hrane je najgora vrsta bacanja ukusne hrane, tvrdi najpametnija žena na sveta. Koliko god vaš obrok bio ukusan, najpristojnije za dobru liniju bilo bi da se naučite da deo hrane ostavite na tanjiru za sledeći obrok, ali nikako za užinu i grickanje.

5.Uživajte u večeri

Zadovoljstvo uživanja u večeri s porodicom i prijateljima u modernom ubrzanom svetu polako izumire, ali to ne bi trebalo da nas spreči da i kada jedemo sami uživamo u svakom zalogaju. Omiljena uživancija poznate kolumnistkinje je odlazak na večeru i "razvlačenje" omiljenog rituala bez žurbe.

Shutterstock

6.Cenite hranu i uživajte u svakom zalogaju

Ako volite hranu, onda se s ljubavlju odnosite prama svakom zalogaju, na način da svaki sažvaćete što duže možete i osetite aromu u ustima. Na ovaj način uštedećete se muka poput nadimanja i grčeva u crevima.

7.Ostanite dosledni u navikama

Vikend je najčešće oaza opuštanja pri čemu brojni pod time shvataju i otpuštanje svih kočnica u ishrani koje se drže preko nedelje. Merilin savetuje da se rasporeda strogo pridržavate, a u trenucima besposličarenja umesto za grickanjem posegnete za nekom aktivnošću poput šetnje ili vožnje biciklom.

8.Ne potcenjujte kalorije

Mišljenje da zdrava hrana u obroku ne dozvoljava prejedanje je velika greška brojnih u ishrani, ljudi potcenjuju kalorije. Lagan doručak i ručak u slučaju Merilin broji 250 kalorija.

9.Jedite samo hranu koju zaslužujete

Nikada nemojte pristajati na lošu hranu, vaše telo zaslužuje samo najbolje. Zato zaboravite na raskuvanu testeninu, masni sendvič ili loš keks jer to jednostavno ne zaslužujete.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]