Pixabay

15:52 Ljubav i zdravlje 0

index.hr/informer.rs | 12. 04. 2018.

POLA SATA DNEVNO! Ova potcenjena fizička aktivnost vrlo efikasno topi kalorije

Fizička aktivnost u trajanju od pola sata dnevno trebalo bi da bude rutina svakog savremenog čoveka

Međutim, ako niste u kondiciji, najbolja fizička aktivnost kojoj bi trebalo da se posvetite jeste svakodnevna šetnja u trajanju od pola sata. 

Čak i stručnjaci tvrde da je svakodnevno pešačenje brzim korakom najbolji način fizičke aktivnosti. Šetnjom možete da ojačate mišiće nogu, ali i ostatka tela. 

OSEĆATE SE NATEČENO? Izbacite višak tečnosti iz organizma


Šetnjom nedeljno možete izgubiti i do kilogram, a šetnjom u trajanju od jednog sata brzinom od oko 7,5 kilometara na čas izgubićete još više, piše Index

Dok šetate, možete da radite i sledeće vežbe: 

Iskorak 

Iskorakom ćete ojačati mišiće nogu i zadnjice. 

Početni položaj je u iskoraku, a prsti prednje noge blago su podignuti. Ruke su na bokovima. 

Polako spuštajte koleno pod uglom od 90 stepeni, od jednog do dva centimetra iznad tla, pa se vratite u početni položaj. Leđa moraju sve vreme da budu ispravljena. 

Vežbu radite u tri serije od 15 do 20 ponavljanja. 

Pixabay

Ponovite vežbu sa suprotnom nogom. 

Podizanje noge u stranu

 Stanite i postavite telo u uski raskoračni stav. Leđa moraju da budu prava, jedna ruka naslonjena na zid, a druga na boku. Polako podižite nogu u stranu, tako da ostane ravna u kolenu, dok su prsti zategnuti u pravcu ispružene noge. Vratite nogu u početni položaj. Bitno je da ne savijate leđa i da se čvrsto oslonite na zid. Vežbu ponovite 10–15 puta u tri serije. Isto važi i za drugu nogu. Naravno, ima još mnogo vežbi, poput čučnjeva, čučanj-skokova, izdržaja u čučnju i slično.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]