Pixabay

20:55 Ljubav i zdravlje 0

b92.net informer.rs | 15. 06. 2018.

RASOL JE BOLJI: Zašto ne bi trebalo da trenirate kada ste mamurni?

Veliki broj ljudi misli da je trening efektan način da se izleči mamurluk, ali postoje argumenti da je upravo suprotno

Osnovni problem organizma, posle noći provedene uz veće količine alkohola, jeste dehidriranost. 

- Nažalost, koncept 'iznojavanja toksina' fiziološki se ne događa. Najveći problem organizma u stanju mamurluka je dehidriranost, pa pokušaj znojenj tu nikako ne pomaže već može da dovede do još veće dehidratacije
- kaže Ijan Stric, trener iz Londona, za britanski Independent

Usled toga vežbe postaju još teže podnošljive, a organizam se mnogo više zamara, a to može biti praćeno jačim bolovima i mučninom koja dolazi sa mamurlukom. 

Stric takođe dodaje da alkohol smanjuje brzinu kojom se sintetišu proteini, što otežava stvaranje mišićnog tkiva. To znači da će vežbanje biti manje efikasno. 
Ako osećate težak mamurluk, sa vrtoglavicom, glavoboljom i povraćanjem, termin u teretani bi trebalo da bude poslednja stvar koja će vam pasti na pamet.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]