Pixabay

13:55 Ljubav i zdravlje 0

Uspešna žena | 11. 08. 18.

IDEALNA kombinacija namirnica za brzo mršavljenje

Kada želite da smanjite telesnu masu, prvenstveno treba krenuti sa planom ishrane koji ukuljučuje i pravilno kombinovanje namirnica. Uz pomoć ovih saveta to vam neće biti teško

Svima je poznato da izbalansirana ishrana pomaže da se rešimo suvišnih kilograma i čini da se kompletno osećamo bolje.

ZALEĐENO, PODGREJANO... Prepoznajte prevaru u restoranu!

Ovih nekoliko kombinacija ukusnih i korisnih namirnica će vam pomoći da upravo sada napravite korak u susret idealnoj figuri

Povrće i jaja

Jaja olakšavaju apsorpciju karotena (ovi pigmenti daju boju povrću) i u kombinaciji sa svežim povrćem obezbeđuju duplu korist, onima koji se bore sa suvišnim kilogramima.

Pileće meso i paprika

Paprika odlično topi višak kalorija i pomaže telu da pretvori hranu u energiju. U kombinaciji s piletinom koja je bogata belančevinama, dobija se ukusno i zdravo jelo.

Mahunarke i kukuruz

Poslednja istraživanja su pokazala da se upotrebom mahunastog povrća mogu skinuti kilogrami. S druge strane, kukuruz sadrži čvrst skrob – složeni šećer, dobar za creva, imunitet i vitku liniju.

Pixabay

Zeleni čaj i limunov sok

Zeleni čaj sadrži katehine, moćne antioksidanse. O korisnim svojstvima limuna znaju svi, ali još jedan plus citrusnog voća je što mogu da smanje razlaganje katehina, čineći da postanu još lakši za apsorpciju.

Losos i špargla

Losos sadrži korisne omega-3 masne kiseline, a špargla je bogata celulozom i belančevinama i pritom pomaže da se izbaci iz organizma suvišna voda. Zapecite jelo u rerni ili ga pripremite na pari – tako će biti i ukusno i zdravo.

Shutterstock

Bademi i grčki jogurt

Neki vitamini (posebno A, D i E) se najbolje usvajaju kada se koriste zajedno s mastima. Na primer, badem je izvor kalcijuma, antioksidanasa i vitamina E, a grčki jogurt sadrži masti i bogat je vitaminom D. Idealna kombinacija!

Avokado i spanać

I spanać i avokado sadrže ogromnu količinu vitamina i mikroelemenata, zato će salata od njih doneti maksimalnu korist vašem organizmu. Spanać je dobar i u kombinaciji s maslinovim uljem, a avokado s ribom, piletinom i integralnim hlebom.

AP/Photo

Tunjevina i đumbir

Tunjevina je bogata omega-3 kiselinama, a takođe i sprečava gomilanje masnih naslaga u oblasti stomaka. Đumbir popravlja rad stomaka i sprečava nadutost. Zato ne lišavajte sebe ni salate od tunjevine, ni sveže pripremljenog sušija. Ali izbegavajte sos od soje: sadrži mnogo soli.

Takođe obratite pažnju i na kombinacije namirnica koje treba izbegavati:

-Nemojte jesti belančevine (meso, riba, jaja itd.) i ugljene hidrate (hleb, žitarice, krompir, peciva) u okviru istog obroka.

-Nemojte jesti zajedno kisele namirnice (citruse, jabuke, paradajz) i ugljene hidrate.

-Izbegavajte upotrebu ugljenih hidrata i šećera, na primer, pite s džemom.

-Belančevine ne treba koristiti zajedno sa skrobom, kao ni s drugim belančevinama (meso+jaja, sir+jaja, meso+orašasti plodovi itd.).

-Voće uvek jedite odvojeno od osnovne hrane, posebno dinju.

-I mleko je najbolje koristiti odvojeno ili ga potpuno izbaciti iz jelovnika.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]