Shutterstock

14:23 Ljubav i zdravlje 0

Novosti | 20. 10. 2018.

MRŠAVLJENJE! Izbacite ove namirnice iz ishrane i kilogrami će početi da se tope

Mnoge namirnice koje svakodnevno koristimo su veoma kisele za naš organizam, poput mesa, kofeina, alkohola i prerađene hrane. Nasuprot tome, optimalan pH ljudskog organizma je alkalni, zbog čega je generalni princip da voćem i povrćem alkalizujemo telo

Ipak, neophodan je i umereni unos proteina. To znači da bi oko 80 odsto naše ishrane trebalo da čine alkalne namirnice, dok ostalih 20 mogu da budu kisele. Kada je u pitanju "alkalizovanje", nije toliko bitno šta ćemo dodati našem jelovniku, već šta ćemo izbaciti. 

ŠTITI PLUĆA I JAČA IMUNITET: Izreka da jedna jabuka dnevno čuva zdravlje nije bez osnova!



Zbog toga je tokom trajanja dijete potrebno da se striktno pridržavamo jelovnika bez "problematičnih" namirica, kao što su pića sa kofeinom, čokolada, slatkiši, sva brza hrana, bezalkoholna pića, alkohol, tvrdi sirevi, rafinisani ugljeni hidrati. Meso treba jesti ali umereno, a masno meso se mora izbaciti iz ishrane. 

PRVI DAN 

Doručak: dva jajeta sa paradajzom, paprikom, crnim lukom, celerom i spanaćem 

Užina: jabuka, šaka oraha 

Ručak: losos sa pola šolje povrća - svež brokoli, šargarepa, krastavac i paradajz 

Užina: banana i nekoliko oraha 

Večera: piletina sa slatkim krompirom, salata od zelenog povrća 

Shutterstock



DRUGI DAN 

Doručak: dva integralna tosta sa pireom od avokada, i kriškom paradajza 

Užina: voćna salata 

Ručak: pirinač sa povrćem lagano kuvan na pari (brokoli, šargarepa, kelj i tikvice) 

Užina: kriška hleba i tvrdo kuvano jaje 

Večera: tunjevina sa pirinčem i salatom od svežeg povrća (kupus, luk, zelena salata, maslinovo ulje) 

TREĆI DAN 

Doručak: kaša od heljde sa bademovim ili pirinčanim mlekom 

Užina: šaka grožđa, malo semena suncokreta 

Ručak: supa od sočiva, bareno povrće 

Večera: pečena ćuretina sa smeđim pirinčem i bademima, salata od svežeg povrća



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]