Privatna arhiva/Milica Bursać

21:10 Ljubav i zdravlje 0

Ljubav&Zdravlje/J. Živković | 21. 01. 2019.

MILICA BURSAĆ PREPORUČUJE: Vežbajte i na poslu i kod kuće!

Četiri jednostavne vežbe koje možete da radite u kancelariji ili kod kuće pomoći će vam da zategnete noge, guzu, stomak i leđa, kaže lepa voditeljka...

Čuvena emisija Milice Bursać "U zdravom telu" deset godina se uspešno emitovala na RTS-u. Milica danas radi kao direktorka marketinga, ali ljubav prema emisijama o životu i zdravlju nije je napustila, pa tako za "Zdravlje TV" radi "O životu sa Milicom Bursać", gde razgovara sa poznatim ličnostima i stručnjacima iz oblasti zdravlja.

A kako je zauzeta po ceo dan, Milica je pronašla rešenje: ona u studiju u kom snima emisiju, ali i u svojoj kancelariji radi vežbe koje joj pomažu da se oseća bolje i zdravije.

Vežbajte dok čistite

- Kada ste u frci sa vremenom i kad nema šanse da stignete do teretane, morate sebi nekako da pomognete. Jer kod žena posle četrdesete godine života prvo se menjaju noge i guza. Sve nekako "padne" i ne bude više čvrsto i lepo kao nekada. E da bismo bili u formi i da bismo održali tonus, nije neophodno da idemo u teretanu, dovoljno je da svakoga dana uradimo tri-četiri vežbice koje angažuju muskulaturu nogu ili guze. Najbolje je da te vežbice rasporedimo u toku dana u nekoliko navrata. Zato ja vežbe vezujem za neke aktivnosti koje inače moram da uradim tokom dana. Neka vam prostorije u kući ili kancelarija na poslu budu mali poligoni za vežbe - predlaže nam Milica:

6 PROVERENIH TAKTIKA: Evo kako da se ujutru brzo razbudite!

- Kada odete u kupatilo da pustite mašinu ili dok usisavate, dok ste u kuhinji i čekate da se nešto skuva ili provri... Šta god da radite, možete da iskoristite par minuta pauze za vežbice koje su veoma lake, ali veoma delotvorne - kaže Milica Bursać koja je za "Ljubav i zdravlje" i uradila svoje čuvene vežbe.

Privatna arhiva/Milica Bursać

ISKORAK Ova vežba zateže mišiće nogu i guze

Iskorak

- Prva vežba je iskorak koji angažuje kompletnu muskulaturu nogu i guzu. Svaki put kada usisavate uradite iskorak. Nije neophodno da se angažuje stotinu različitih mišića. Dovoljno je da angažujete pet osnovnih grupa mišića: noge, guza, stomak, ramena, leđa. Postoje najjednostavnije vežbe koje angažuju ove grupe mišića. Možete da uradite hiljadu vežbi, a sve one će angažovati iste mišiće - objašnjava nam Milica.

Privatna arhiva/Milica Bursać

ČUČANJ Nijedna sprava u teretani nije uspela da zameni čučanj

Čučanj, stolica i kad stolice nema

Druga vežba koju predlaže je čučanj. On je, kaže, neprevaziđen.

MELEM ZA SRCE: Čaša vina protiv holesterola i začepljenih arterija!

- Nijedna sprava ne može da prevaziđe čučanj. Klasičan čučanj je, što se mene tiče, najdelotvornija vežba. Treća vežba je vežba sa stolicom, kojom se istežete, a četvrta je meni omiljena - naslonite se na zid, ispružite ruke i zadržite se u tom položaju 60 sekundi, kao da sedite, a stolice nema. Sve ove vežbe uradite ako imate vremena u tri serije, a ako nemate vremena, uradite jednu seriju, pa ponovite još nekoliko serija više puta u toku dana. Efekte vežbe uočiće naročito one dame koje do sada uopšte nisu vežbale, koje se ne bave fizičkom aktivnošću. Videćete da je princip - svaki dan pomalo - veoma delotvoran. I kvaka na vratima bi zarđala da je svaki dan ne uhvatimo na samo par sekundi - kaže Milica Bursać.

Privatna arhiva/Milica Bursać

STOLICA Aktivni mišići ruku, leđa, stomaka...

Privatna arhiva/Milica Bursać

ZID Naslonite se na zid i čučnite, pa ostanite u tom pložaju 60 sekundi


 



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]