ZDRAVI I VITKI! Trešnje su idealne za petodnevnu dijetu!

Shutterstock

10:05 Ljubav i zdravlje 0

novosti.rs/informer.rs | 10. 06. 2019.

ZDRAVI I VITKI! Trešnje su idealne za petodnevnu dijetu!

Sveže sezonsko voće prija svakome ko želi na zdrav način da očisti organizam od toksina. Ako ga uključite u svakodnevnu ishranu, pomaže da se krvni pritisak drži u normalnim vrednostima, da se snizi nivo holesterola u krvi i rizik od hroničnih bolesti

Za ovu dijetu idealne su trešnje: sadrže malo kalorija, nemaju masnoća i pune su vode. Mnogi koriste prednosti ovog voća kako bi ubrzali mršavljenje. Trešnje imaju mnogo kalijuma, a malo natrijuma, što pomaže kod izlučivanja vode iz organizma.

Sadrže kombinaciju antioksidanata protiv starenja, bogate su vlaknima, vitaminima A, B i C, mineralima, posebno kalcijumom, gvožđem i kalijumom. Jedna trešnja ima samo četiri kalorije (jedna šoljica sadrži oko 90 kalorija). To ih čini voćem sa jednim od najnižih glikemijskih indeksa. Imaju jednake količine ugljenih hidrata i proteina.

JAPANCI POTVRDILI! Zbog jedne posebnosti žene žive duže!

Ova petodnevna voćna dijeta pomaže u jačanju imuniteta, čime se podiže zaštita od infekcija. Pored gubljenja kilograma, dugoročnije pridržavanje ovog režima doprinosi tome da se smanje digestivni i bronhijalni problemi.

Shutterstock

PRVI DAN
Doručak: 100 g trešanja, dvopek, kafa
Ručak: 200 g trešanja, kuvano jaje
Večera: dva paradajza, dva kuvana jajeta, krastavac, dva dvopeka

DRUGI DAN

Doručak: banana, dvopek, kafa
Ručak: 150 g jagoda, kuvano jaje, dva dvopeka
Večera: 125 g kuvane junetine, paradajz, jabuka, dvopek

(ŠOK VIDEO) POPRSJE ZA NEVEROVATI! Da li je ova seks terapeutkinja, majka osmoro dece, malo preterala?

TREĆI DAN
Doručak: kruška, dvopek, kafa
Ručak: 200 g trešanja, kiselo mleko, dvopek
Večera: 125 g kuvane junetine, 50 g jagoda, dvopek

ČETVRTI DAN
Doručak: voćna salata, dvopek, kafa
Ručak: 125 g mladog sira, paradajz, dvopek
Večera: 125 g kuvane junetine, 100 g trešanja, dvopek

SMIRUJE I PODSTIČE PROBAVU! Šolja čaja pred spavanje!

PETI DAN
Doručak: jabuka, dvopek, kafa
Ručak: 200 g kuvane junetine, paradajz
Večera: 500 g kuvanog povrća, paradajz, 50 g trešanja, 50 g jagoda



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]