PROBAJTE ŠVEDSTKU DIJETU i smršaćete sigurno i zdravo!

Shutterstock

15:28 Ljubav i zdravlje 1

novosti.rs/informer.rs | 16. 06. 2019.

PROBAJTE ŠVEDSTKU DIJETU i smršaćete sigurno i zdravo!

U švedskoj dijeti izbalansiran je pozitivan efekat na zdravlje i gubitak kilograma. Glavno pravilo jeste nizak unos ugljenih hidrata i visok unos masti, dok je unos proteina umeren

Visoko masna dijeta ili švedska dijeta, napravljena je sa ciljem da gubitak težine bude bezbedan. Namenjena je svima koji ne žele da smršaju "na svoju ruku", već misle na celokupno zdravlje organizma.

Glavno pravilo jeste nizak unos ugljenih hidrata i visok unos masti, dok je unos proteina umeren. Ovim režimom ishrane insistira se na unosu namirnica poput ribe, jaja i povrća, koji sadrže malu količinu ugljenih hidrata. Takođe, potrebno je odricanje od namirnica kao što su zaslađena hrana i namirnica koje sadrže skrob.

MUČI VAS NESANICA! Onda vam sigurno fale sledeći vitamini!

Redukovan unos prostih ugljenih hidrata pozitivno utiče na mnoga oboljenja, kao što su dijabetes tipa 2, kardiovaskularne bolesti i akne. To su neki od razloga koji su doprineli popularnosti ove dijete, a da nisu isključivo vezani za mršavljenje.

Shutterstock

Određene studije su pokazale da švedska dijeta može imati blagotvorno dejstvo na određene tipove neuroloških oboljenja, kao što je Alchajmerova bolest. Ovakve dijete pokazale su se dobre kada je reč o kognitivnim sposobnostima, jer su testovi pokazali da dijete koje se baziraju na unosu obrađenih namirnica bogatih ugljenim hidratima, imaju negativan uticaj na psihu i koncentraciju.

PRVI DAN

Doručak: dva jaja sa spanaćem i brokolijem, začinjenim kokosovim uljem

Ručak: salata od tune pomešana sa avokadom i drugim povrćem koje ne sadrži skrob

Večera: kuvani losos, pečeni prokelj

UKUSNE IDEJE ZA ZDRAVE GRICKALICE! Da li biste probali dinju sa pršutom?!

DRUGI DAN

Doručak: punomasni jogurt sa isečenim jagodama, nezaslađenim kokosovim mlekom i bundevinim semenkama

Ručak: ćuretina sa sirom, povrće bez skroba

Večera: odrezak začinjen crvenim papričicama

Shutterstock

TREĆI DAN

Doručak: šejk od nezaslađenog kokosovog mleka, sa bobicama, puterom od kikirikija i nezaslađen proteinski prah

Ručak: grilovani škampi, paradajz i mocarela

Večera: tikvice i ćufte od pilećeg mesa

ŠEST JELA koje NIKAKO ne treba da ostavljate za sutradan!

ČETVRTI DAN

Doručak: kriške avokada i dva jaja pržena u kokosovom ulju

Ručak: pileći kari sa prelivom i povrćem bez skroba

Večera: pica od karfiola sa povrćem bez skroba sa sirom

PETI DAN

Doručak: spanać, crni luk i omlet sa sirom

Ručak: pileća supa sa povrćem

Večera: lazanja



Šta

17.06.2019. 05:15

Naslov: " PROBAJTE ŠVEDSTKU DIJETU i smršaćete sigurno i zdravo!" Koju? Ma šta kažete?


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]