EFIKASNA ANTICELULIT DIJETA! Držite se ovog jelovnika pet dana

Shutterstock

13:36 Ljubav i zdravlje 0

Lepotaizdravlje.rs | 10. 09. 2019.

EFIKASNA ANTICELULIT DIJETA! Držite se ovog jelovnika pet dana

Anticelulit dijeta veoma je raznolika i bogata ukusima, a efekat se vrlo brzo primećuje

Unos kalorija ograničen je na samo 1.200 dnevno, ali samo mršavljenje nije dovoljno za nestanak pomorandžine kore. Celulit ćete pobediti jedino pravilnim izborom namirnica i fizičkom aktivnošću.

pexels.com

Namirnice koje treba izbegavati su suvomesnati proizvodi, crveno meso, grickalice, slatkiši, pržena hrana, razni sosovi, gazirana pića i alkohol. Ishrana namenjena borbi protiv omraženih "jastučića" temelji se na voću i povrću, žitaricama i namirnicama od celog zrna, ribi, belom pilećem mesu i nemasnim mlečnim proizvodima.

Trebalo bi da se uključe i dobre masnoće poput maslinovog ulja. Dijeta nalaže znatno smanjenje kalorija, pa je nije dobro sprovoditi više od pet dana. Jela su jednostavna, bogata začinskim biljem pa obroci nisu bljutavi i bezukusni. Važno je držati se preporučenih načina pripreme namirnica i izbegavati prženje na ulju. Treba piti najmanje dva litra tečnosti dnevno, najbolje vodu.

Shutterstock

 

Svaki obrok ima tačno određeno vreme - doručak je u 8 sati, užina u 10, ručak u podne, poslepodnevna užina u 16, a večera u 18 sati.

Uzimajte i prorirodne probiotike, poput jogurta, jer se tako pospešuje izbacivanje štetnih materija iz organizma. Konstipacija (zatvor) je čest problem koji doprinosi gomilanju otpadnih materija u telu, a samim tim i nastanku celulita. Ovakva ishrana može da pomogne da rešite i ovaj problem.

Pre same dijete treba napraviti prirodnu detoksikaciju svežim voćem, a najbolji izbor je bobičasto i citrusno voće, kao i jabuke. Celulit izgleda mnogo gore ako je vezivno tkivo slabo, a kako biste ga održali čvrstim, jedite hranu bogatu antioksidansima poput pomorandži, jagoda, brokolija, paradajza i graška, jer obiluju vitaminom C, koji je veoma važan za jačanje kolagena. Za kožu su dobri i bioflavonoidi iz crvenog grožđa, borovnica, trešanja i kupina, jer su bogati antioksidansima, koji hrane kožu i održavaju je čvrstom.

Pixabay

 

Najbolje piće je voda s nekoliko kapi limuna, a dobro je i jesti supe od povrća. Takva ishrana podstiče dobar rad probave. Tokom detoksikacije u ishranu se dodaje i riba pripremljena na lešo ili grilovana. Dobro ju je začiniti maslinovim uljem, belim lukom i peršunom jer ti začini podstiču cirkulaciju.

Predlog jelovnika

Prvi dan

Doručak: 1,5 dl mleka ili jogurta s manje masti, kašika meda, kašika ovsenih pahuljica i kruška iseckana na komadiće

Ručak: Pileća prsa u pikantnom umaku i kuvani pirinač: 100 g pilećeg mesa, 40 g pirinča, beli luk i peršun po želji, 2 dl supe od povrća, 2 kašike manje masnog kiselog mleka ili nemasnog jogurta, kašika maslinovog ulja, so i ljuta papričica

Popodnevna užina: 1 pomorandža

Večera: Salata s jajetom i šunkom: 60 g zelene salate, tvrdo kuvano jaje, 50 g nemasne šunke, kašike soka od pomorandže, rendani ren, so i jedna ljuta paprika, 50 g integralnog hleba

Drugi dan

Doručak: Frape od 1,5 dl mleka i 125 g banane

Ručak: Testenina u soso od pečuraka: 40 g testenine, 200 g šampinjona, čen izdrobljenog belog luka, iseckani vlašac, 2 kašike kiselog mleka ili jogurta, so i biber, 20 g mlevenih oraha

Popodnevna užina: Integralno pecivo s 30 g nemasnog sira

Večera: Salata s mangom: salatu začiniti s tri kašike soka od narandže, jednom kašikom jabukovog sirćeta i feferonom, kriška prepečenog integralnog hleba, namazana svežim kravljim sirom

Shutterstock

 

Treći dan

Doručak: 250 g malina, 1,5 dl mleka ili jogurta, 1 kašika ovsenih pahuljica, 1 kašičica meda - sve pomešati

Ručak: Supa od povrća, iseckan beli luk: 500 ml supe od povrća, 200 g tikvica i paprika iseckana na kockice, 50 g nemasne šunke, 50 g graška, so, biber, maslinovo ulje, sirće, soja sos

Popodnevna užina: 1 jabuka

Večera: Salata od pilećeg mesa i tikvica

Četvrti dan

Doručak: Frape od 1,5 dl obranog mleka i 100 g banane

Ručak: morska riba s pirinčem: 40 g pirinča, 2 filea ribe po želji, kašičica soka od limuna, so i biber, kašičica rendanog rena, kašičica majčine dušice, 2 dl supe od povrća, 2 kašike kiselog mleka ili jogurta, paradajz

Popodnevna užina: Integralno pecivo s 20 g šunke - sendviču dodati senf i zelenu salatu

Večera: Salata od šampinjona: 70 g zelene salate, 100 g boranije, 150 g šampinjona, 3 kašičice soka od pomorandže, kašika soka od limuna, kašika maslinovog ulja, malo izdrobljenog belog luka, so i biber, integralno pecivo

VEGETARIJANCI IMAJU VEĆU ŠANSU DA DOŽIVE MOŽDANI UDAR?! Najnovije studije otkrivaju da biljna ishrana nije nužno zdravija!

Peti dan

Doručak: Jabuka, kašika soka od limuna, nemasni jogurt, kašika ovsenih pahuljica i kašika meda - sve pomešati

Ručak: Svinjski odrezak na istočnjački način: 150 grama mesa, krastavac isečen na kolutiće, pola paprike, 2 kašike soka od pomorandže, kašika jabukovog sirćeta, pola kašike ulja, so, biber, kašičica korijandera u prahu, pola čena belog luka, 2 kašike soja sosa, 50 g integralnog hleba

Popodnevna užina: Pola ananasa

Večera: Salata s šargarepom i brokolijem: 250 g zelene salate, 200 g šargarepe, 100 g kuvanog brokolija, 2 kašike kiselog mleka ili jogurta, 1 kašika soka od pomorandže, kašika senfa, so, biber, 40 g integralnog hleba, 30 g šunke.

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]