Jutjub

22:50 Zanimljivosti 10

webtribune | 22. 08. 2016.

(VIDEO) ZAPANJUJUĆA TVRDNJA INŽENJERA NASA: Veliki broj NLO na Saturnovim prstenovima, širi se na druge planete?!

Inženjer Bergrun koji radi za NASA-u tvrdi da je prisustvo NLO u našem solarnom sistemu “sve brojnije”

Prema rečima dr Normana Bergruna vanzemaljski život postoji u našem solarnom sistemu i svemirski brodovi koji su prvi viđeni na Saturnovim prstenovima su sve brojniji i šire se na druge planete, uključujući Jupiter i Uran koji takođe imaju prstenove.

Naučnici tvrde da su određeni snimci prstenova “izduvni” zbog vanzemaljskih letelica od kojih potiču i upozoravaju da stvari postaju “kritične” jer se broj svemirskih brodova umnožava.

Bergrun objašnjava da se vanzemaljci “napajaju prstenovima” odnosno energijom koju akumuliraju i kasnije koriste da se razmnožavaju.

“To je mesto gde prinove dobijaju svoju energiju”- rekoa je dr Bergrun. On smatra da su vanzemaljske letelice primećene na prstenovima Saturna, Jupitera i Urana zaista žive.

Pitanje je da li razmišljanje dr Bergruna predstavlja otkrivanje jedne teorije zavere ili je to samo proizvod uma poremećenog pojedinca.

Dr Bergrun je sjajan naučnik koji radi na nekim od najkritičnijih i tajtajanstvenijih projekata američke nacije. Ipak, njegove tvrdnje su ako ne fantastične bar spekulativne u vezi sa fenomenom u svemiru koji obiluje mnoštvom alternativnih objašnjenja.

(VIDEO) NASA objašnjava zašto je prekinuto snimanje "NLO"

Zanimljivo je napomenuti da je dr Bergrun ovu svoju teoriju izneo u knjizi 1986.godine “Tvorci Saturnovih prstenova.” Ako je za verovati onda solarni sistem postaje pretrpan vanzemaljskim brodovima, a ukoliko to nije tačno onda je ovo samo prilika da se na trenutak zamisi nešto neobično.

(VIDEO) NASA OTKRIVA Zavirite u “vanzemaljska” područja na Cereri!

Rade

23.08.2016. 00:19

To je samo proizvod uma poremećenog pojedinca. Možda je poremećena i cela NASA, ko zna. Mislim da samo seru kao foke,,,plaše narod, kao oni nešto znaju. Sve šta su do sada rekli bila je čista laž, i njihova izmišljotina !!!!

Milos

23.08.2016. 08:54

@Rade - Svi poremećeni samo ti pametan i normalan.. Ako nešto ne bude jasno, tebe ću da pitam.. ti si guru!

Ana

23.08.2016. 09:27

@Rade - A mozda si ti poremecen jer si glup i primitivno se izrazavas.

Cika Jova

23.08.2016. 08:55

Koliko smo mi ljudi glupi. Vanzemaljce dozviljavamo kao neke male zelene u svemirskom brodu, koji ce doci da na porobe. Verovatno neki misle i da imaju brade i nozeve u rukama. Vanzemaljci i ako postoje, postoje u nekom pojavnom obliku, koji mi najverovatnije ne mozemo ni da registrujemo, ili bar ne jos. Njihovo postojanje je u vidu nekih energija, oscilacija, u nekom obliku zivota, koji nije primitivan kao ovaj nas.

Dejan

23.08.2016. 08:41

Aman ljudi,kako Vam nije jasno da nikad niko nije stigao u taj isti kosmos,sve sama laz,a jedna od najvecih je putovanje na mesec. Pa evo,ako je i to tacno za mesec,zasto danas 50 godina kasnije sa jos savremenijom tehnikom ne posalju nekog ponovo na mesec,neka dokazu,jednostavno,ne mogu,ne mogu ni napustiti zemljinu orbitu iz jednog jedinog razloga,ovog:VAN ALENOVI POJASEVI: Najjači argumenti da odlaska na Mesec nije bilo je postojanje nečega što je otkriveno tek 1958. kada je lansiran veštački satelit "Eksplorer". To je pojas jakog X-zračenja u Zemljinom magnetnom polju i nazvan Van Alenovim pojasevima. Postoje dva prirodna radioaktivna pojasa: unutrašnjni se nalazi na visini oko oko 3000 kilometara iznad Zemlje i debeo je oko 5000 kilometara. Spoljnji pojas obuhvata prostor na visni od 15 do 20 hiljada kilometara iznad površine Zemlje i širok je 6000 do 10 000 kilometara. Kraj price!

Aleks

23.08.2016. 16:14

To su Srbi i njihovi srpski svemirski brodovi! Srbi su najstariji narod na Zemlji i u Svemiru, imaju nabolju tehnologiju, putuju i žive po raznim Galaksijama! Ovi Srbi kod Saturna, to su stari poznanici od Nikole Tesle, i on je sa još par srpskih naučnika imao redovan kontakt sa njima! Teslina tehnologija zasnovana je na učenju Srba-astronauta sa Saturna! Srbi sa drugih planeta žive prosječno 800-1200 godina, a one Metuzaleme od po 800 godina starosti, koje Biblija spominje, to su Srbi sa Saturna, i nekoliko sa Jupitera! Srpska vlada posjeduje najbolju nano tehniku, sa kojom mogu u roku od 5 minuta da unište bilo koju zemlju ili cilj na Planeti ili bližnjim Galaksijama! To samo u slučaju odbrane, ako ih neko napadne!

srna

23.08.2016. 18:45

@Aleks - Mnogo lepše šetati nego postavljati glupe šovinističke komentare, kad šetaš ljudi misle pmetan čuva zdravlje, kad pišeš otkrivaš koliki imaš -iq pozdrav...

Riddick

23.08.2016. 19:34

Mene zanima samo kada će ono ko u Danu Nezavisnosti kada zrak letećeg broda pogađa Kuću Bjelu u param parčada. Doduše zadovoljio bih se ja i Britiš parlamenom i Big Benom. I to je bilo spektakularno. To je biznis a ne tamo neki Saturn.

Ljubo