Autor: Daily Mail

27.12.2016

NISMO SAMI U SVEMIRU! Naučnici planiraju da pošalju "pismo" vanzemaljcima i to sa uputstvom za čitanje

Tim naučnika planira da kontaktira vanzemaljce

Neprofitna organizacija iz San Franciska METI najavila je planove za slanje signala u svemir, koji bi vanzemaljcima stavili do znanja da nisu sami u svemiru.

“Messaging Extraterrestrial Intelligence” kako glasi puni naziv organizacije, sada razmatra najbolji način da se uspostavi kontakt za bićima van naše planete.

JEZIVO PROROČANSTVO BABA VANGE! Evo šta čeka planetu Zemlju do 2100. godine!

Daglas Vakoč, predsednik METI smatra da treba dobro da razmislimo kako želimo da se predstavim.

- Vanzemaljci možda čekaju jasan znak od nas i da pokažemo da smo spremni za razgovor  - kaže on.

Njegova organizacija planira da prve signale pošalje krajem 2018. s naglaskom na porukama koje otkrivaju osnovne matematičke i naučne koncepte do kojih je čovečanstvo došlo.

printscreen

- Bilo bi idealno da koristimo neki moćan prenosnik, poput onih koji se koriste u planetarnim studijama, kao što je Arecibo observatorija -  smatra Vakoč.

NAUČNO DOKAZANO: Deda Mraz nije sa Severnog pola?

Nekolicina sličnih signala već je putovala u svemir i to u vidu binarnog koda. Vanzemaljcima smo još 1974. poslali podatke o Sunčevom sistemu, ljudskoj vrsti i biohemiji naše planete, ali nas po svemu sudeći, nisu čuli.

Vakoč smatra da sada treba da im pošaljemo i “uputstvo za korišćenje”, kako bi mogli da dešifruju naše poruke.

- Čak i pod uslovom da vanzemaljci koriste slike, možda imaju drugačije konvencije o predstavljanju čvrstih tela na dvodimenzionalnim površinama -  kaže on.

Međutim, neki naučnici smatraju da je takav projekat vrlo opasan i da postoji mogućnost da ćemo prizvati neprijateljske vanzemaljske vrste.

Stiven Hoking veruje da bi vanzemaljci verovatno želeli da kolonizuju Zemlju.

“Ako nas posete, rezultat bi verovatno ličio na Kolumbovo otkriće Amerike. U tom slučaju, mi bismo bili Indijanci”, rekao je slavni astrofizičar u jednom intervjuu.

HRVAT

pre 7 godina

ima li srba u svemiru..mozda ima neka planeta puna srba i samo igraju uzicko kolo\n

Zemljanin

pre 7 godina

Kako je moguce da bilo kakva organizacija u ime celog covecanstva donese takvu i slicnu odluku. Ko je taj ko ima tapiju nase planete!? To treba hitno spreciti. Kakvi kontakti sa drugim bicima, pa ni sami nismo u stanju da sacuvamo drustvo i sisteme vrednodti drustva. I ovaj nesmotreni korak to potvrdjuje....nismo zreli....

Zapad ne dozvoljava temu NATO agresije na Jugoslaviju! Plaše se da se suoče sa istinom u vezi sa njom!

Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija (SB UN) večeras još jednom nije prihvatio da raspravlja o NATO agresiji na Jugoslaviju pošto za predloženi dnevni red nije glasao dovoljan broj članica tog tela. Kao i na sednici SB UN 25. marta, i na večerašnjoj, ponovo zakazanoj na zahtev Rusije, Francuska je zatražila takozvano proceduralno glasanje o dnevnom redu. Za dnevni red, odnosno raspravu o NATO agresiji na Jugoslaviju 1999. godine, večeras je glasalo šest od 15 članica Saveta bezbednosti, dok je ostalih devet bilo uzdržano. Za usvajanje dnevnog reda bilo je potrebno devet glasova. Ovu odluku, u emisiji "Info veče" Informer TV, komentarisali su analitičari Veljko Jovanović i Luka Stajić, kao i Nebojša Obrknežev iz Ruske stranke.

28.03.2024

Napad u Moskvi je pokušaj državnog udara! Pitanje je dana kad će ukrajinska vojska kapitulirati, zato je potrebno da se Rusija destabilizuje iznutra! (VIDEO)

Goran Petronijević, advokat, Nikola Jović, politikolog, prof. dr Aleksandar Lukić sa Instituta za političke studije i akademik prof. dr Dragan Radenović govorili su u emisiji "Info dan" na Informer TV o terorističkom napadu u Moskvi i tome šta on zapravo predstavlja i kako će uticati na budućnost Rusije.

28.03.2024

"Laže da ga je Vuk pretukao": Na suđenju Đuri Nikoliću za ubistvo u Jakovu svedočila majka žrtve

Bila sam u dvorištu Novakovića, u tu kuću je udata moja ćerka i bavila sam se decom. Čula sam da je došao Milan Nikolić i udario mog sina Vuka sa obe šake. Nisam videla, ali sam čula tada šta se desilo. Milan mu je zapretio prstom i rekao, "j....u ti majku", a Vuk mu je odgovorio, "ti da j...š moju Draganu. Milan je mali čovek, ali je poskočio i sa obe šake udario Vuka. To su snimile kamere.