pixabay.com

11:03 Zanimljivosti 3

Indy100.com/Informer.rs | 25. 06. 2017.

(VIDEO) NAPOKON! NASA uskoro objavljuje otkriće vanzemaljskog oblika života?

Hakeri aktivisti, pripadnici grupe Anonimus, tvrde da NASA uskoro planira da objavi otkriće vanzemaljskog oblika života

Sudeći prema jednom od njihovih poslednjih Jutjub videa, tokom poslednjeg sastanka američkog državnog Komiteta za nauku, svemir i tehnologiju portparol NASA profesor Tomas Curbuhen je izjavio:

- Naša civilizacija je na pragu otkrića vanzemaljskog života u kosmosu. Imajući u vidu različite aktivnosti i misije koja tragaju za vanzemaljskim životom, mi smo na korak od jednog od najznačajnijih otkrića u istoriji, bez presedana.

Anonimusi navode da dokazi pokazuju da se "sigurno nešto događa na nebesima iznad nas".

Cela priča bi možda mogla da izgleda kao da je na dugačkom štapu, ali se dokazi koji potkrepljuju postojanje vanzemaljskog života sve više pronalaze.

Prošle nedelje NASA je objavila postojanje 219 novih planeta, od kojih su 10 "stenovite planete" kakva je i Zemlja.

Sve one se, prema izveštajima, nalaze u takozvanoj "Cirkumstelarnoj nastanjivoj zoni", delu Sunčevog sistema koji nije ni previše blizu - zbog čega nije ni previše vruć, a ni previše daleko - pa nije previše hladan.

POGLEDAJTE VIDEO:

sava

26.06.2017. 18:35

a to sto svaki dan neko vidi NLO i tako godinaama? Oni traze mikrobe ....

dekameron

06.07.2017. 03:33

Ma postoje vanzemljaci,neki dan sam pio pivo sa jednim vanzemljakom iz Leskovca.