Autor: Tanjug

15.12.2017

NASA: Pronađena nova planeta u udaljenom sistemu sličnom našem!

Zanimljivosti

NASA: Pronađena nova planeta u udaljenom sistemu sličnom našem!

U udaljenom solarnom sistemu pronađena je i osma planeta, što taj sistem čini jednakim po broju planeta sa našim, objavili su američka svemirska agencija NASA i Gugl

Osmu planetu otkrile su mašine, a ne ljudi, prenosi AP.

Pronađena planeta kruži oko zvezde poznate kao Kepler-90, udaljene 2.545 svetlosnih godina.

Reč je o "trećem kamenu od sunca", poput Zemlje, ali je ta planeta mnogo bliže svom suncu zbog čega dostiže veoma visoke temperature od 427 stepeni Celzijusa na svojoj površini.

Gugl je koristio podatke koje je prikupio lovac američke svemirske agencije na planete van našeg sunčevog sistema, teleskop Kepler, kako bi razvio svoj kompjuterski program mašinskog učenja koji se fokusira na slabe planetarne signale - toliko slabe i brojne da bi ljudima bile potrebne godine kako bi ih istražili.

Ovo je jedini solarni sistem sa osam planeta, poput našeg, koji je do sada pronađen.

Kragujevački opštinari dali krv!
Humanitarna akcija

Kragujevački opštinari dali krv!

Zaposleni u Gradskoj upravi Kragujevac danas su, u organizaciji Samostalnog sindikata GU organizovali prvu od dve godišnje akcije dobrovoljnog davalaštva krvi za potrebe Banke krvi Univerzitetskog kliničkog centra u ovom gradu.

26.04.2024