Autor: B92.net/informer.rs

23.02.2019

NASA ĆE USKORO PRONAĆI ŽIVOT NA MARSU? Naučnici  sve bliže otkrivanju tragova života na Crvenoj planeti

NASA ĆE USKORO PRONAĆI ŽIVOT NA MARSU? Naučnici sve bliže otkrivanju tragova života na Crvenoj planeti

Američka svemirska agencija NASA do sada nije pronašla dokaze da život postoji ili da može postojati na Marsu, ali njeni stručnjaci sada veruju da su sve bliži stvarnom otkrivanju tragova života na Crvenoj planeti

Svemirska agencija je uključena u niz projekata u potrazi za tragovima života na drugim mestima u Sunčevom sistemu, zbog čega se stalno spekulisalo o tome koliko su daleko od tog otkrića, prenosi Independent.

Na različitim planetama i mestima širom univerzuma, pričalo se da postoji mogućnost da "život procveta", a dosadašnja zapažanja sa Marsa pokazala su da je ta planeta mogla da bude "obećavajuće" mesto, na kome se nekada živelo ili se još živi.

Nakon što se svemirska agencija oprostila od rovera Oportjuniti, zahvaljujući kome se došlo do podataka koji su ukazali na to da je Mars aktivniji i zanimljiviji nego što se moglo pretpostaviti, NASA će i dalje nastaviti da traži život na toj planeti, ističe Džim Brajdenstin iz te svemirske agencije.

TEMPERATURA NA MARSU IDE DO MINUS 95 STEPENI! Smrzavanje na crvenoj planeti

- Nije bilo toliko daleko od toga da se otkrije -  rekao je on i dodao da bi buduće misije trebalo da omoguće naučnicima da se sakupljeni uzorci sa površine Marsa vrate na Zemlju, u nadi da će se doći do bioloških znakova koje su ostavila živa bića", rekao je on.

- Bićemo u mogućnosti da pogledamo uzorke i utvrdimo da li tamo ima takvih znakova. Cilj je otkriti život na drugom svetu, to je ono što pokušavamo da postignemo -  zaključio je Brajdenstin, istakavši da smatra da je NASA na dobrom putu.

Dejan

pre 5 godina

Nasa je sve bliza raskrinkavanju..Dosta je lazi do sada iznela, Holivudskog sletanja na Mesec, od silnih satelita sa kojih nemamo pravu sliku Zemlje ili 24-casovni snimak nase sibajuce Lopte koja se vrti 1600 km na sat...

Zoran

pre 5 godina

Posle lažnog odlaska na Mesec .... ne možes im vise nista verovati.

"Srbija protiv nasilja" zapravo je generator nasilja! Opoziciji se smeši još jedan poraz na izborima! (VIDEO)

U toku je konstitutivna sednica Narodne Skupštine Srbje. Opozicija ponovo pokušala da ometa gospodina Rabrenovća. Na ovu temu u "Info jutru" govorio je Dejan Vukelić, urednik Srpskog portala, a u studiju mu se priključila i Ana Đorđević, borac za prava Srba na KiM, Đorđe Todorov iz Centra za društvenu stabilnost i Vanja Vukić, visoki funkcioner SPS-a. Putem vajber uključenja u program se javio i glavni urednik Informera Dragan J. Vučićević.

18.03.2024

Sve gori i gori! Nemci opleli po Holandu!
Fudbal

Sve gori i gori! Nemci opleli po Holandu!

Već izvesno vreme se fudbaler Mančester sitija Erling Holand (23) kroz medije provlači u lošem kontekstu, a uzrok je najverovatnije očigledan pad forme norveškog napadača.

18.03.2024

Vels preuzeo crnac Geting, na čelu Škotske je Pakistanac Hamza Jusaf, a Britanije Indijac Sunak! Šta je sledeće?!
Šta reći?!

Posle izbor Voana Getinga za sledećeg lidera Velsa, po prvi put nijednu od četiri glavne vlade Velike Britanije ne vodi belac. Premijer Riši Sunak ima indijsko nasleđe i prvi je britanski hinduistički lider. Prvi ministar Škotske Humza Jusaf - koji, kao i Geting, vodi poluautonomnu vladu - potiče iz pakistanske muslimanske porodice. Regionalnu administraciju Severne Irske zajedno vode dve žene, Mišel O'Nil i Ema Litl Pengeli.

18.03.2024

Fiona i Šrek stigli u Svilajnac! Ko su ovi ljudi?
Svetski karneval u Srbiji

Fiona i Šrek stigli u Svilajnac! Ko su ovi ljudi?

Jedan narodni običaj postao je u Svilajncu atrakcija čak i deo turističke ponude. O tradicionalnom Pokladnom maskenbalu još se tamo priča, a oni koji su na društvenim mrežama videli defile stotine ljudi i dece u živopisnim kostimima, pitaju se da li su snimici zaista iz Srbije....