• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Promo

15.06.2020

10:35

NOVO ŠOPING ISKUSTVO - OTVARA SE BEO SHOPPING CENTER

Beograd

NOVO ŠOPING ISKUSTVO - OTVARA SE BEO SHOPPING CENTER

Podeli vest

Beograd je veoma dinamičan grad sa velikim potencijalom za napredak i prosperitet, a ovog juna dobija i svoju novu šoping destinaciju sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih brendova.

BEO Shopping Center otvara se 25. juna 2020. godine na uglu ulica Vojislava Ilića i Mis Irbijeve na ukupnoj površini od preko 130.000 metara kvadratnih. Povodom svečanog otvaranja u centru će biti organizovani specijalni popusti u svim radnjama, zabavni sadržaji i animacije za sve članove porodice, art performansipoznatih domaćih umetnika, a pojedine lokacije u centru biće pretvorene u popularne selfi galerije.

Ova šoping destinacija biće prepoznatljiva po svojoj jedinstvenoj ponudi, sa preko 130 vodećih globalnih i regionalnih brendova, a jedna od novina je i poznati nemački modni brend Peek & Cloppenburg, koji otvaranjem radnje u BEO Shopping Centeru kreće u osvajanje tržišta Srbije. Pored Peek & Cloppenburga, u centru će se naći poznati brendovi kao što suPull&Bear, Bershka, Stradivarious, H&M, C&A, LC Waikiki, Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex, Sportina, Fashion&Friends, Guess, Superdry, N Fashion, Beosport, Office shoes,Deichmann, Reserved, Mojito, House, Cropp, Lindex,CoffeeRoom, Starbucks, McDonalds, KFC, dm, Maxi, Jasmin, Pertini Toys, Intersport, Buzz, Sport Vision, Casa Bianca, Laguna, ali i mnogi drugi.

Foto: Promo

 

BEO Shopping Center će svojim otvaranjem obogatiti sadržaj na lokaciji gde postojiizuzetna potreba za modernom šoping destinacijom, u čijoj neposrednoj blizini i na samo nekoliko minuta od budućeg šoping centra je naseljeno preko 350.000 stanovnika. Pored dobre lokacije i jedinstvene ponude brendova, BEO Shopping Center odlikuje iinovativni arhitektonski koncept koji prati poslednje svetske trendove u retailu sa više otvorenih površina, puno prirodnog svetla i zelenila, a sve u cilju da se potrošačima pruži maksimalni ugođaj kupovine i opuštanja.

BEO Shopping Center je zajednička investicija kompanija MPC Properties, najvećeg investitora u regionu jugoistočne Evrope i Atterbury Europe, fokusiranog na ulaganja u šoping centre i razvoj retail kapaciteta u Evropi, a koje će u ovaj projekat zajedno uložiti više od 110 miliona evra.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Kup: Zvezda pečatira sopstvenu moć, Voša ima priliku da zasija
Fudbal

Kup: Zvezda pečatira sopstvenu moć, Voša ima priliku da zasija

Crvenoj zvezdi da može da se hvali da je neprikosnovena u domaćim okvirima, a Vojvodini za popravljenje celokupnog utiska o tekućoj sezoni i sigurnu Evropu, otprilike tako bi se u jednoj rečenici moglo odgovoriti na pitanje šta kojoj ekipi znači osvajanje današnjeg Kupa Srbije u fudbalu.

21.05.2024

08:26

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set