• aktuelno

Autor: Mirror.co.uk

22.02.2020

10:29

OTIŠLA SAM DA SE TETOVIRAM, 2 DANA KASNIJE PROŽIVELA SAM PAKAO! Devojka upozorava: Nikako ne radite ovo kad ste na letovanju

Estrada

Podeli vest

Osoblje bolnice u Bangkoku na Tajlandu lečilo je opekotinu koju je zadobila violinistkinja Amanda Driš-Adolf. Amanda se na Tajlandu istetovirala crnom kanom koja je koštala 23 funte i na njenoj koži ostavila hemijske opekotine plikove.

Violinistkinja Amanda Driš-Adolf (30) je tokom putovanja na Tajlandu, na kome je bila sa svojim suprugom Nikom Adolfom, istetovirala na svojoj levoj ruci takozvani "polurukav" u madala stilu - od ramena do lakta.

Samo dva dana kasnije, Amanda je primetila hemijske opekotine na svojoj ruci i bezbroj plikova, te je završila u bolnici.  Lekari su joj probušili plikove, a potom čistili od tečnosti kojim su bili natoPljeni.

Zabrinuti, naneli su joj antiseptičku kremu, previli je i rekli da se za dva dana pojavi na kontroli. SVe to je koštalo 53 funti.

Veruje se da je opekotine izazvala hemikalija koja se obično nalazi u crnoj kani i tamnim bojama za kosu - parafenilendiamin (PPD).

Amanda, koja je, pored toga što svira violinu, i menadžerka obrazovanja, bila primorana da otkaže planove penjanja, plivanja, ronnjenja i umesto toga je odmor provela sedeći na plaži ili u svojoj hotelskoj sobi.

„Stvarno smo se radovali tom putovanju, izabrali smo ga specijalno zbog plaža. Gledajući sve te kristalno čiste vode i znajući da ne mogu da plivam i radim ono što sam želela bilo je srceparajuće, ovo je bilo naše veliko putovanje Azijom na koje smo krenuli pre nego što dobijemo decu", rekla je Amanda.

"Nadala sam se da ćemo se penjati na stene, ići na ronjenje i kajak, ali nisam mogla. Nik je imao priliku da se zabavlja dok sam ja sedela na plaži ili bila u hotelskoj sobi. Osećao je krivicu jer on ide dok ja nisam mogla, ali sam želela da iskusi sve što je mogao u tom trenutku", ispričala je ona i dodala:

"Postala sam anksiozna gledajući u svoju ruku, bilo je odvratno videti kako izgleda. I ranije sam imala napade anksioznosti, ali sam srećom to ovoga puta prevazišla jer sam imala svoje lekove uz sebe. Takođe sam imala klaustofobične napade, a to što mi je ruka bila zavijena nije nimalo pomagalo, činilo me je vrlo nervoznom", rekla je Amanda.

Amanda je posetila uličnu tezgu u blizini njihovog hotela 24. januara i platila 23 funti za dizajn na njenoj ruci. Tetoviranje kanom je trajalo satima. Kako Amanda kaže, osetila je da joj koža gori dok joj je boja stavljana na kožu, ali ju je prodavac uveravao da je to normalan osećaj.

"Nije mi prvi put. Već sam nanosila kanu na veliku površinu kože, kako pravu kanu tako i crnu, tetovaže 2-3 puta, ali nikada nisam imala ovakvu rekaciju. Osetila sam kao da mi koža gori dok mi je nanosio boju. Koristeći Gugl Translejt sam pokušala da kažem osobi koja crta me peče, ali mi je rekao da je to normalno. restalo je tek kad se kana osušila", ispričala je Amanada kako je sve to izgledalo.

Foto: printscreen instagram

"Te večeri sam skinula kanu, i ostala je lepa boja, dobro je izgledalo. Sviđalo mi se, ali je zaista boja bila prilično tamna. Uglavnom posle kane koža postaje svetlo braon ili crvena, ali ovo je bilo crno. Sve je bilo u redu narednih 24 sata, nisam imalal nikakvih reakcija, ali sledećeg dana  su mi iskočili plikovi i ruka je bila vruća na dodir. Prvo sam pomislila da sam izgorela od sunca, ali kada sam probušila jedan plik iz njega je izašla tečnost", kaže Amanda i nastavlja:

"Do večeri je cela ruka bila u plikovima i tada sam počela da istražujem o reakcijama kože na kanu. Tada sam shvatila da imamo problem", rekla je.

Te večeri su odmah otišli do apoteke i kupili kremu protiv svraba i krenu koja sadrži steroide, kako bi namazali na problematično područje.

Pažljivo je oprala ruku vodom, nanela kreme i uvila zavojima. Nakon dva dana par je shvatio da je Amandi potrebna medicinska pomoć, tek kada su šake i stopala počela da joj otiču.

"Moje ruke i stopala su bili otečeni. Kada sam u utorak podigla svoju ruku i pogledala ispod lakta, videla sam otok veličine grejpfruta. Otok je bio ogroman i tvrd. Znali smo da moramo da odemo u Hitnu", priča Amanda.

Par je otišao u obližnju bolnicu gde su Amandi očistili i zavili ruku. Sledećeg dana su joj probušili plikove, očistili koristeći vatu i antibiotike, i ponovo joj zavili ruku.

Nakon ovog iskustva, Amanda upozorava ljude da izbegavaju crnu kanu i da ukoliko žele nanose samo prirodnu kanu.

"Pre nego što mi se ovo dogodilo, nisam znala šta je PPD. Prirodna kana treba da miriše prijatno, i trebalo bi da pitate koji su sastojci u njoj", kaže Amanda i dodaje:

"Sada sam super. Sada izgleda kao suprotmno o tetovaže crnom kanom- umesto da je crna, ona je bela. Vodila sam računa o koži, nanosila sam ulje sa vitaminom E, kokosovo ulje i još neke kvalitetne serume. Takođe sam uzimala omega 3 riblje ulje i vitamin D. Svoju kožnu negujem i iznutra. Za sada ne izgleda da će ostati ožiljak zauvek", završila je.

Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Izbori 2024

Bora Solunac udario na Đilasa, Ponoša i Miloša Francuza: Teško će objasniti kako to da su uslovi u Beogradu loši, a u Srbiji dobri!

Borislav Novaković iz Narodnog pokreta Srbije, poznatiji kao Bora Solunac, rekao je da su sva tri zahteva koja je opozicija imala ispunjena i istakao da će Miloš Jovanović, Zdravko Ponoš i Dragan Đilas teško odbraniti narodu to što u Beogradu bojkotuju izbore jer kažu da ne postoje dobri izborni uslovi, dok u Srbiji izlaze na lokalne izbore.

25.04.2024

09:51

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

FSS se hitno oglasio: Gudelj nije otpisan za EP!
Fudbal

Fudbalski savez Srbije objavio je na svom sajtu da je defanzivac Sevilje Nemanja Gudelj juče imao operaciju kolena, koja je prošla dobro i da postoji mogućnost da ipak bude deo tima na Evropskom prvenstvu u Nemačkoj! Osim toga, saopšteno je da će selektor A reprezentacije Dragan Stojković Piksi u subotu nakon utakmice Juventus - Milan održati sastanak sa fudbalerima ta dva tima Dušanom Vlahovićem, Filipom Kostićem, Lukom Jovićem i Jan Karlom Simićem! Takođe, iz srpske kuće fudbala saopšteno je