Autor: Informer/Urbancube

26.05.2020

NA OVO SE ČEKALO VEKOVIMA! NASA na Antarktiku otkrila svemirske čestice koje putuju unazad kroz vreme, ono što dokazuju deluje NEVEROVATNO!

Posebno nameštene radijske antene zakačene za balon na visini od 37.000 metara otkrile su visokoenergetske čestice koje su se kretale od Zemljine površine ka svemiru, a to se u savremenoj teoretskoj fizici smatra dokazom postojanja paralelnog svemira u kom vreme teče unazad

Članovi NASA istraživačke ekspedicije na Antartiku su tokom pokušaja da balonom prenesu antene zabeležili "povetarac" svemirskih čestica koje su bile oko "milion puta" jače od ranije otkrivenih. Naime, niskoenergetske čestice mogu da prođu kroz našu planetu bez stvaranja interakcije s njom, ali visokoenergetske čestice bivaju zaustavljene Zemljinom čvrstoćom.

One mogu da budu otkrivene samo kada se kreću prema površini Zemlje, ali NASA-in eksperiment ANITA (Antarctic Impulsive Transient Antenna), sastavljen od niza posebno nameštenih radijskih antena koje vise s balona punog helijuma na nadmorskoj visini od 37.000 metara, detektovao je čestice koje su putovale od Zemljine površine, piše Urbancube.

To znači da su otkrivene čestice iz svemira koji je nastao istovremeno kada je Veliki prasak stvorio ovaj u kojem živimo, piše New Scientist.

- Otkriće NASA sugeriše da su te čestice putovale unazad kroz vreme iz paralelnog svemira. Nalikuju obrnutoj kiši kosmičkih zraka. To što smo videli izgledalo je kao da su čestice izašle iz leda - rekao je vođa eksperimenta Piter Gorham.

Čestice koje putuju kroz vreme

Čestice bi u tom slučaju trebalo da promene oblik pre nego što se sa Zemlje ponovno vrate u svemir, ali Gorham tvrdi da je to nemoguće. On ističe da je Veliki prasak pre 14 milijardi godina stvorio naš svemir, ali i još jedan u kojem se sve odvija unazad.

Express piše da su spomenute visokoenergetske čestice prvi put otkrivene 2014., a potom i dve godine kasnije. Ali, oba puta su naučnici smatrali da se radi o pozadinskom šumu nastalom tokom drugih merenja.

Nil Turok s Instituta za teorijsku fiziku u kanadskom Vaterlou predložio je da se takve čestice tretiraju kao desni neutrini koji putuju unazad kroz vreme. Neutrini su najmanje elementarne čestice, odnosno subatomske čestice neutralnog naboja stvorene u Velikom prasku, za koje se dugo vremena pogrešno smatralo da putuju brže od brzine svetlosti.

Foto: Pixabay

Paralelni svemir

U tom drugom svemiru sve bi trebalo da se odvija u suprotnom smeru, a zvezde ili planete bile bi sačinjene od antimaterije, a ne od materije. Što je još zanimljivije, ovaj bi se svemir vremenom vratio unazad ka Velikom prasku, a ne bi se širio od njega kao naš svemir. Potrebni su dodatni dokazi.

Ideja o ovakvom paralelnom svemiru radakalan je pomak od važeće kosmologije, ali Turk veruje da će on i kolege uspeti da razreše sve poteškoće bez uvođenja još jedne nove čestice.

Ako je ANITA zaista uhvatila desni neutrino koji pretpostavlja teorija anti-svemira, onda bi morale da ga otkriju i druge neutrinske opservatorije.

S druge strane, teorijski fizičar Luj Ančordagi sa Univerziteta u Njujorku smatra da se visokoenergetski "tau" neutrino može zameniti s "muon" neutrinima niže energije, koji je uočen u "IceCube" opservatoriji, što bi značilo da su na oba mesta otkriveni dokazi o postojanju paralelnog svemira.

Jedan od mnogih svemira

Mnogi teoretski fizičari, pa i sam Stiven Hoking, smatraju da je naš svemir samo jedan od mnogih, ali ima i onih koji tvrde da na naš svemir utiče gravitacija koja "curi" iz drugih dimenzija. Treća teorija govori o tome da su neutrini do zemlje došli kao visokoenergetske čestice, a potom prošle kroz Zemlju kao niskoenergetske čestice, da bi se po izlasku s planete vratile na početne energetske nivoe.

- Moguće da svedočimo novoj vrsti subatomskih čestica koja ima veliku moć penetracije, veću od neutrina, što je poprilično teško postići. One bi morale da prođu kroz celu Zemlju. Moguće je da je ovo indikacija da postoji neka drugačija vrsta fizike koja se ne uklapa u postojeće modele - rekao je Gorham.

BONUS VIDEO:

Bora Solunac udario na Đilasa, Ponoša i Miloša Francuza: Teško će objasniti kako to da su uslovi u Beogradu loši, a u Srbiji dobri!

Borislav Novaković iz Narodnog pokreta Srbije, poznatiji kao Bora Solunac, rekao je da su sva tri zahteva koja je opozicija imala ispunjena i istakao da će Miloš Jovanović, Zdravko Ponoš i Dragan Đilas teško odbraniti narodu to što u Beogradu bojkotuju izbore jer kažu da ne postoje dobri izborni uslovi, dok u Srbiji izlaze na lokalne izbore.

25.04.2024

Danka Ilić ubijena je pre tačno mesec dana, a ovo je detaljna rekonstrukcija stravičnog zločina: Devojčica ubijena na par metara od kuće

Danka Ilić (2) nestala je 26. marta u Banjskom polju kod Bora, u dvorištu porodične kuće svoje majke Ivane Ilić, dok se igrala sa starijim bratom. Prema rečima majke, sin je zatražio vodu, pa je ona otišla do automobila, ali kada se vratila Danka više nije bila tamo. Nažalost, potraga za devojčicom za kojom je tragala cela Srbija, ali i Evropa, završena je na tragičan način.

25.04.2024