Autor: Sputnjik

26.10.2020

AUU, OVO JE BAŠ BRUTALNO! APLAUZ ZA "VELIKI USPEH NAUKE SAD"! Ruski naučnici začuđeni što je NA MESECU OPET PRONAĐENA VODA!

Informacije o prisustvu vode na osvetljenoj strani Meseca nisu novost, one su ruskim naučnicima poznate od 2010. godine, ali su američke kolege do poslednjeg trenutka odbijale da veruju u to, izjavio je šef laboratorije svemirske gama-spektroskopije pri Institutu za svemirska istraživanja Ruske akademije nauka Igor Mitrofanov

- Članak koji sam pročitao govori o tome da je ovo otkriće u potpunosti u korist američkog programa 'Artemis' (u okviru kojeg je predviđeno slanje ljudske posade na Mesečevu površinu 2024. godine) Naravno, ni reči nema o tome da smo mi ranije objavili da voda može da se nalazi u supstanci koju osvetljava Sunce - rekao je Mitrofanov.

Prema njegovim rečima, to je otkrio još 2009. godine ruski instrument Lend, koji je nastao u saradnji sa Sjedinjenim Američkim Državama i montiran je na američkom mesečevom satelitu LRO. Međutim, američke kolege tada nisu verovale ruskim naučnicima.

SRBIJA JE PROVALILA ŠTA SE SPREMA, KUPOVALA JE ZLATO "ZA SVE PARE"! Počinje kolaps dolara - svetski monetarni sistem vraća se "žutoj valuti"! IMAMO GA VIŠE OD SVIH ..

- Prvobitni američki koncept bio je u tome da se voda na polovima nalazi samo u konstantno neosvetljenim kraterima. Kada smo započeli eksperiment Lend na američkom LRO, videli smo znake prisustva vode - ne samo u neosvetljenim kraterima, već i na redovno osvetljenoj površini. Amerikanci su smatrali da tamo ne može biti vode, a mi smo je videli na tim mestima i napisali članak, koji je objavljen u časopisu 'Sajns'.

Međutim, kako je rekao, do sada je većina američkih naučnika imala stav da je prvobitno američko gledište tačno i da se voda nalaze u neosvetljenim kraterima.

Foto: pexels.com

- Sada su u tom članku oni došli do velikog američkog otkrića, videli su da na osvetljenoj površini ima vode - istakao je Mitrofanov.

On je dodao da, prema ruskim podacima, voda može da se nalazi gotovo na površini - ispod tankog sloja mesečeve supstance.

FRONT OD AMBASADORKE SAD TRAŽI OBJAŠNJENJE ZAŠTO IM JE ZABRANJENO DA BUDU MINISTRI U VLADI CG! Ključa u Crnoj Gori, Milo čeka u "zasedi"!

- Još jedan veliki uspeh američke nauke, čestitam im - prokomentarisao je naučnik saopštenje američke svemirske agencije "NASA" uz ironiju.

Bora Solunac udario na Đilasa, Ponoša i Miloša Francuza: Teško će objasniti kako to da su uslovi u Beogradu loši, a u Srbiji dobri!

Borislav Novaković iz Narodnog pokreta Srbije, poznatiji kao Bora Solunac, rekao je da su sva tri zahteva koja je opozicija imala ispunjena i istakao da će Miloš Jovanović, Zdravko Ponoš i Dragan Đilas teško odbraniti narodu to što u Beogradu bojkotuju izbore jer kažu da ne postoje dobri izborni uslovi, dok u Srbiji izlaze na lokalne izbore.

25.04.2024