Beoinfo

16:17 Beograd 3

Tanjug | 15. 06. 2017.

(FOTO) NOVI SAVSKI MOST U BEOGRADU! Pogledajte fotografije IZ SVIH UGLOVA!

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali predstavio je danas rešenje kako će izgledati novi Savski most, čija se izgradnja očekuje u avgustu ili septembru 2018. godine, ističući da su troškovi oko 30 miliona evra, što je pet puta manje u odnosu na Most na Adi

 - Danas je veliki dan za građane Beograda, jer predstavljamo kako će novi Savski most izgledati. Žiri je nakon nekoliko meseci rada, koliko je konkurs trajao izabrao rešenje koje je po meni sjajno i predstavljaće novi simbol našeg grada - rekao je Mali novinarima u Skupštini grada.

On je objasnio da se najmanje iz tri razloga mora graditi novi most umesto da se rekonstruiše stari. 

Beoinfo

Prvi je estetski, jer se sadašnji ne uklapa u viziju modernog Beograda, drugi razlog je taj što sadašnji most nema dovoljno kapaciteta, a treći je bezbednosni. 
 

Beoinfo

 - Kapacitet mosta sa dve trake nije dovoljan, novi most će imati staze i za automobile, tramvaje, odnosno metro, bicikliste i pešake tako da će u potpunosti njegov kapacitet da se poveća. Na nekim mestima most koji je izgrađen tokom Drugog svetskog rata ima drvene šipove i nije više toliko siguran za saobraćaj -  istakao je gradonačelnik.

Mali je istakao da će se do kraja godine završiti projekat, te da realno može da se krene u izgradnju u avgustu ili septembru naredne godine. 
 

Beoinfo

 - Troškovi ovog mosta su 30 miliona evra, to je ono što je CIP izračunao. Nisu to stotine miliona evra, a most preko Ade je koštao oko 160 miliona evra, samo most, a imamo plus i pristupne puteve. Ovaj košta pet puta manje, i to dovoljno govori o tome koliko vodimo računa o svakom dinaru, a po pitanju kapaciteta ništa manji neće biti od mosta preko Ade -  rekao je Mali.

Gradonačelnik je najavio i da će sa završetkom projekta tunela koji spaja Ekonomski fakultet, odnosno Savski amfiteatar sa Bulevarom despota Stefana građani Karaburme i Mirijeva koji dolaze sa Pančevačkog mosta mnogo brže stizati do Novog Beograda.
 

Beoinfo

Na pitanje da li će stari most biti srušen, Mali je rekao da će se u narednih nekoliko meseci pokrenuti kampanja tokom koje će pitati Beograđane gde bi želeli da ga vide.

Jedna od opcija, koje se setio Mali je da Savski most bude veza sa Velikim ratnim ostrvom, međutim, kako kaže, nije siguran da li je u pravu i da li je to moguće.



Ja

15.06.2017. 17:18

Sad će dežurni moralisti da kukaju kako se taj novac može pametnije potrošiti.


Stepa

16.06.2017. 19:55

Kadbi svi radili svoj posao i gledali svoja posla ne bi bilo zlobnika koji stalno kritikuju sat god da se radi


arso

16.06.2017. 15:12

Kada cete neki dinar da ulozite u Bulevar od Cvetkove pijace do Vince, i da konacno spojite Mirjevo sa ostatkom sveta, a ne da se provlacimo pored "Kluza". Na rasksnici u Vinci biste mogli da napravite kruzni tok, kad vec ima mesta a ne ko u srednjem veku da se po tri sata ceka na semaforu da se ukljucis na auto put. Kruzni tokovi mogu i kod Arene da se naprave , a ne da sa toliko sirine i prostora na NBG, da je saobracaj usporen do iznemoglosti. Ne moras da budes strucnjak da bi neke prakticne stvari lako i jeftino resio.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]