wikipedia.org

12:29 Beograd 2

Beoinfo | 04. 07. 2017.

BEOGRAD KONAČNO DOBIJA METRO! Prve dve linije povezaće MAKIŠ I MIRIJEVO I ZEMUN I USTANIČKU ULICU!

U Skupštini grada predstavljen je master plan saobraćajne infrastukture Beograda kojim su utvrđena tri prioriteta u razvoju saobraćaja u Beogradu, a to su razvoj BG voza, prve dve linije metroa i investicije u putnu infrastrukturu

U sačinjavanju master plana gradu je pomogla konsultantska kuća „WSP", koja je slične poslove radila za veliki broj gradova u svetu.

 - Poslu se prvi put prišlo na ozbiljan način, što je na prvom mestu podrazumevalo brojanje putnika, optimizaciju linija javnog gradskog prevoza, projekciju trenda rasta stanovništva i definisanje zona koje će se brže ili sporije razvijati u Beogradu. Na osnovu obimne analize i baze skupljenih podataka dat je i predlog daljeg razvoja saobraćajne infrastrukture - rekao je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

BEOGRAD NA VODI! Kula Beograd – spoj tradicionalnog i savremenog!

Prema njegovim rečima razvoj ide u tri osnovna pravca - razvoj "BG voza", prve dve linije metroa i investicije u putnu infrastrukturu.

- Bg voz trenutno ima jednu liniju od Batajnice do Vukovog spomenika i odatle nadalje do Ovče, a trenutno se radi rekonstrukcija pruge i mreže za novu liniju od Vukovog spomenika do Resnika. Sledeći korak je povezivanje Aerodroma Nikola Tesla i Surčina sa Novim Beogradom, a potom ostaje još jedna linija - od Makiškog polja, kroz tunel Makiš-Rakovica pa do Karaburme - istakao je Mali.

(FOTO) NOVI SAVSKI MOST U BEOGRADU! Pogledajte fotografije IZ SVIH UGLOVA!
 
Gradonačelnik je naveo da bi prva linija metroa trebalo da ide od Makiškog polja, preko centra grada, do Mirijeva, ukupne dužine 22 kilometra, a druga od Zemuna, preko Starog grada, do Ustaničke ulice, dužine 19,8 kilometara.
 
- Te dve linije, u kombinaciji sa Bg vozom, ali i sa obnovljenim tramvajskim sistemom, daju nam integrisani šinski sistem saobraćaja - rekao je Mali.

Beograd.rs

Kad je reč o trećem pravcu razvoja, on podrazumeva završetak Obilaznice oko Beograda, Spoljne magistralne tangente i Unutrašnjeg magistralnog prstena.

HRAM SVETOG SAVE U NOVOM RUHU: Završeno 90% građevinskih radova, evo šta još treba da se uradi!

Gradonačelnik je precizirao da se u okviru toga nalaze sledeće investicije: izgradnja mosta preko Ade Huje i tunela kroz Topčider, kako bi se u dodatnu funkciju stavio i Most na Adi, zatim tunel kroz centar grada i proširenje i rekonstrukcija mosta preko Save.



Bgd

04.07.2017. 12:36

Metro je potreban Beogradu ali već zamišljam na šta će da liče stanice: grafiti, smeće na sve strane, polomljen inventar, opojni "miris" mokraće...možda je bolje da ga i ne grade. Nismo mi još civilizacijski tome dorasli.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]