commons.wikimedia.org

14:51 Beograd 4

Tanjug | 05. 02. 2018.

SAVSKI MOST NEĆE BITI SRUŠEN! Premešta se na drugu lokaciju, a tokom gradnje novog TRAMVAJI ĆE IĆI MOSTOM NA ADI!

Uklanjanjem Savskog mosta neće se prekinuti tramvajski saobraćaj između starog i novog dela grada, izjavio je gradonačelnik Beograda Siniša Mali

Mali je kazao da se u izgradnju novog mosta neće krenuti pre nego što se završi postavljanje šina na Mostu na Adi.

On je to rekao odgovarajući na pitanje novinara o pojedinim navodima da će se uklanjanjem Savskog mosta praktično prekinuti tramvajski saobraćaj između Novog Beograda i starog dela grada i kako bi se u tom slučaju rešio taj problem. 

Mali je dodao da je u toku izbor izvođača radova koji će postaviti šine preko mosta na Adi. 

- Tako da nećemo krenuti u radove na novom mostu pre nego što se završi postavljanje šina na Mostu na Adi - rekao je Mali novinarima tokom obilaska preduzeća Lasta. 

KONAČNO ŠINE PREKO MOSTA NA ADI! Od Novog Beograda do Banovog Brda za 10 minuta!

To je, kaže, po programu i dinamici koje su isplanirane. 

- Mi taj most nećemo srušiti i to sam već nekoliko puta rekao, a vidim da Đilas i ostali to koriste u kampanji iz nekog razloga. Dakle pitamo građane na koju lokaciju žele da premestimo taj most, da sačuvamo tradiciju vezanu za njega i da premestimo na novu lokaciju gde će građani imati najviše koristi - naveo je gradonačelnik i dodao da izgradnja novog mosta preko Save nije ničiji hir, već potreba. 

Istakao je da su dva ključna razloga za izgradnju novog mosta - saobraćajni i bezbednosni. 

beoinfo.rs

Kako je rekao, postojeći most ima samo dve trake, a za grad koji se razvija neophodan je veći kapacitet, pa će budući most imati po dve trake u oba smera, stazu za bicikliste, stazu za pešake i linije za tramvaj. 

Drugi razlog je, prema rečima gradonačelnika, bezbednosni, jer Savski most, koji su, kaže, Nemci napravili pre 60-70 godina, i dalje ima drvenih šipova, koji nisu sigurni za kapacitet vozila koji danas prelazi preko njega. 

- I Saobraćajni fakuletet, profesor Slaven Tica, kao i Sekretarijat za saobraćaj rade studije i analize. Pustite struku da kaže kako će funkcionisati saobraćaj i neka oni budu ti koji će odgovarati na takva pitanja - rekao je Mali. 

(FOTO) BEOGRAD ZA BUDUĆNOST! Ovako će izgledati NOVI MOST na mestu starog Savskog mosta!

On je naveo da će se nadležni svakako truditi da izgradnjom novog mosta, naprave najmanji mogući problem za saobraćaj i da ga u što kraćem vremenu i naprave. 

- Dugoročno, bez tog mosta, grad neće moći da funkcioniše, saobraćaj je toliko intenzivan - rekao je Mali. 

Kako je rekao, zadatak CIP-a po ugovoru sa gradom nije samo projektovanje novog mosta već i demontaža i premeštanje postojećeg. 

- Mislili smo i o jednom i o drugom. Neka Beograđani glasaju da li ćemo tim mostom da povežemo Velilo ratno ostrvo i Zemunski kej ili Adu Ciganliju i Novi Beograd i da onda imamo duplu korist - most sa većim kapacitetom, bezbedniji, a da postojeći doradimo, sredimo i montiramo na drugu lokaciju. Tako da je to vin vin situacija za sve građane - rekao je Mali. 

Drugog izbora nema, osim da se napravi novi most većeg kapaciteta, s obzirom na intenzitet saobraćaja, ponovio je Mali.




Mamlaz

05.02.2018. 16:13

Pemestite ga u Backa Palanka-Nestin preko dunava da se ljudi vec jednom rese pakla hr-eu


Silvija

05.02.2018. 16:04

Siniša dobro organizuje poslove i svakako će most biti moderniji i bezbedniji.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]