Tanjug

18:31 Beograd 0

beograd.rs | 01. 03. 2018.

NEMA PRIVILEGOVANIH Mladenović: Velikim projektima razvijamo sve delove grada!

U svim velikim razvojnim projektima Beograda vodimo računa da jednako budu zastupljeni i rubni delovi, a ulaganje u putnu infrastrukturu i podsticanje investitora da ulažu poboljšava životni standard Beograđana, istakao je zamenik gradonačelnika  Andreja Mladenović

On je gostujući na TV Kopernikus naglasio da je jedan od njih metro, državni projekat koji je strateški važan i za državu i za grad.

- Mi smo uradili dve važne studije, jedna se ticala broja putnika koji koriste javni gradski prevoz, a druga se odnosila na broj vozila. Na osnovu tih podataka došli smo do saobraćajnog master plana. Predviđene su dve linije metroa, prva Mirijevo - Makiško polje i druga linija Ustanička - Tvornička Zemun. Ove dve linije metroa i četiri linije BG voza čine jedan integrisani sistem koji kasnije može da se nadograđuje - istakao je Mladenović, naglasivši da će se na taj način značajno rasteretiti saobraćaj u gradu.

On je precizirao da će se projektovanje za prvu liniju metroa završiti do 2020. godine, nakon toga kreću radovi i 2022. godine će ona biti gotova. 

Kada su u pitanju škole, kako je rekao, Leštane će je konačno dobiti, jer tamo ima mnogo đaka čiji se broj stalno uvećava.

- Tu radimo poseban program za školski sport. Ove godine ćemo uložiti 35 miliona dinara da se kroz sekcije u školi u rekreaciju uključi veći broj dece. Otvorili smo novih osam vrtića, dupliran je broj upisane dece jer su u sistem uključeni i privatni vrtići. Redukcijom mreže škola dobijamo dodatna mesta a pregovaramo i sa Vojskom Srbije za neke prostore koji se mogu urediti i iskoristiti u tu svrhu. Ponosni smo i na novo prihvatilište koje se gradi na Zvezdari, ono će imati 1.700 kvadratnih metara i moći će da primi tri do četiri puta više dece nego sadašnji objekat - istakao je Mladenović.

Govoreći o razvoju Beograda na vodi, Mladenović je istakao da će uz njega doći do razvoja celog tog dela grada.

- Pravljenjem novog tunela, izmeštanjem autobuske stanice i razvojem Beograda na vodi povećava se potreba za obimnijim kapacitetom mosta i zato je CIP projektovao savski most koji će imati četiri automobilske trake, pešačke i biciklističke staze i on će ispuniti saobraćajne zahteve. Takođe, sa druge strane reke Save nići će novo naselje sve do brodogradilišta, tako da će se Beograd zaista u potpunosti spustiti na reke, a novi most će imati svoju punu svrhu. Stari most neće biti srušen, već premešten, a konačnu odluku o tome gde će biti postavljen daće struka i građani Beograda - rekao je Mladenović.

On je ocenio da su gradske komunalne službe dobro uradile posao uklanjanja snega u Beogradu nakon intenzivnih padavina poslednjih dana i izuzetno niskih temperatura.

- Ekipe su i dalje na terenu i rade punim intenzitetom jer se noćas očekuje i ledena kiša, zbog čega se preporučuje dodatni oprez. Zimska služba je u četvrtom stepenu pripravnosti i velik broj ekipa je na terenu, a osim javnih komunalnih preduzeća, angažovani su i opštinski kapaciteti - istakao je Mladenović. 



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]