Beograd.rs

18:53 Beograd 2

beograd.rs | 01. 03. 18.

NOVI MOST KOD ADE HUJE: Biće dug 844 metra i imaće dva pilona koji će biti "kapije" ispod kojih će prolaziti brodovi!

U sklopu Unutrašnjeg magistralnog prstena, 2020. godine počeće da se gradi još jedan most preko Dunava

Kako za "Novosti" ekskluzivno otkriva gradski urbanista Milutin Folić, saobraćajnica će biti sklopljena od četiri konstrukcije. Sa pristupnim putevima biće dugačka 3.327 metara, a široka 30 metara. Glavni most koji spaja obale biće dugačak 844 metra i imaće dva pilona koji će biti "kapije" ispod kojih će prolaziti brodovi. Predviđeno je da izgradnja traje 36 meseci.  

Most bi trebalo da se nalazi na 2,5 kilometara nizvodno od Pančevačkog mosta. Sa banatske strane zidaće se pristupni put na stubovima dugačak 1.216 metara. Imaće dve paralelne konstrukcije. Sa strane Karaburme, prilazna saobraćajnica će biti dugačka 1.160 metara.  

- Planska dokumentacija je usvojena, a u toku je tender za izbor projektanta. Postoje neka idejna rešenja koja su ranije rađena. Direkcija za izgradnju Beograda i izabrani projektant će razrađivati finalni izgled saobraćajnice - objašnjava Folić.  

Prema njegovim rečima, izgradnjom ovog mosta, dva tunela u centru grada i novim savskim mostom prestonica će biti rasterećena od nepotrebnog tranzitnog saobraćaja.  

- Strategijom razvoja grada i novim generalnim urbanističkim planom okrećemo se ekološki prihvatljivoj hijerarhiji u saobraćaju. Prioritet imaju pešaci, biciklisti i javni prevoz u odnosu na automobile - objašnjava Folić.  

Završetkom novog mosta otvara se mogućnost da se rastereti i obnovi Pančevački most. Novi most je deo spoljne magistralne tangente. Povezaće Pančevački put i Višnjićku ulicu. 

Beograd.rs

Od Ade Huje, povezaće se sa Bulevarom kralja Aleksandra i auto-putem za Niš. Severnom tangentom povezan je sa kružnom magistralom sa Pupnovim mostom, a onda do Mosta na Adi preko Bulevara heroja sa Košara.



Vex

02.03.2018. 09:40

Radujem se gradnji svake vrste, ali ovaj most je besmisleniji od onog kod ade. Kako ce da poveze rospi ćupriju sa bulevarom kroz mirjevo? Gde je nestala priča o mnogo važnijem mostu kod vinče. Da se obiđe grad, a ne da se gradi most koji ne vodi nikud.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]