Beograd.rs

10:57 Beograd 26

Tanjug | 09. 04. 2018.

POČINJE IZRADA IDEJNOG PROJEKTA MOSTA KOD ADE HUJE! Vesić: Koštaće manje od Mosta na Adi

Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je danas da je doneta je Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za izradu idejnog projekta sa studijom opravdanosti za izgradnju mosta na Dunavu kod Ade Huje

 - Izrada idejnog projekta, koja će trajati 380 dana, prvi je korak ka izgradnji mosta kod Ade Huje što znači da ćemo mi sredinom naredne godine biti spremni da raspisujemo tender za projektovanje, finansiranje i izgradnju ovog mosta prema pravilima međunarodnog saveza inženjera konsultanata -  rekao je Vesić.

Posao za izradu idejnog projekta mosta kod Ade Huje dobila je grupa ponuđača koju čine projektantske firme iz Beograda, Maribora i Novog Sada, saopštio je Beoinfo.

 - Tačnu cenu mosta kod Ade Huje znaćemo po završetku izrade idejnog projekta, a preliminarne procene su da će on koštati nekoliko puta manje od Mosta na Adi. Pri tom ne zaboravimo da je Most kod Ade Huje na Dunavu koji je veća i šira reka od Save preko koje je igrađen Most na Adi -  rekao je Vesić.

Beograd.rs

On je dodao da je most preko Dunava kod Ade Huje važan za razvoj Beograda jer će se nalaziti na saobraćajnici Spoljna magistralna tangenta (SMT) koja treba da poveže tri uvodna pravca u grad i to: Pančevački put, Bulevar kralja Aleksandra (Smederevski put) i auto-put E-75.

 - Most kod Ade Huje svakako je najzahtevniji poduhvat koji ćemo imati na izgradnji SMT-a - , poručio je Vesić.

Tanjug

Početak osnovne trase saobraćajnice SMT i mosta koji je predmet izrade idejnog projekta nalazi se na ukrštaju Pančevačkog puta i nedavno izgrađene saobraćajnice Severna tangenta, u okviru denivelisane raskrsnice tipa detelina.

Od ukrštaja sa Pančevačkim putem, trasa se pruža ka Dunavu i odmah se izdiže na konstrukciju, što je posledica zahteva za visokom niveletom radi prelaza preko Pančevačkog puta i Dunava.

Trasa mosta prelazi preko Ade Huje i ostvaruje vezu sa Višnjičkom ulicom, a dalje i sa Slanačkim putem.

Prema do sada urađenoj tehničkoj dokumentaciji (generalni projekti), prelazak sa banatske na beogradsku stranu omogućen je sa četiri povezane mostovske konstrukcije ukupne dužine 3.327 metara i širine 30 metara.



Alhemičar

09.04.2018. 11:38

Ово је веома добар пројекат који ће помоћи свима да брже путују и долазе до жељене дестинације.





Milana

09.04.2018. 12:07

Verujem da ce strucnjaci predloziti najbolje idejno resenje projekta.



mare

09.04.2018. 11:46

Dobro je sto se konstantno gradi. Prethodne vlasti su radile samo za izbore.


lejla

09.04.2018. 13:27

Jos jedan biser Dunava a ujedno od velike vaznosti za ceo grad!









Ana milovanov

09.04.2018. 15:36

Most na adi je najskuplji na svetu tih dimenzija. Ugradio se djilas lepo




dusko

09.04.2018. 12:41

Ovaj most je i te kako važna saobraćajnica da se brže i lakše prevezu putnici i roba, a s druge strane rastereti BG.


Marina

09.04.2018. 11:43

Овај мост ће значити пуно свима у околини Београда и уједно ће и растеретити саобраћај .





Hedona

09.04.2018. 12:05

Izrada idejnog projekta, koja će trajati 380 dana, prvi je korak ka izgradnji mosta kod Ade Huje što znači da ćemo mi sredinom naredne godine biti spremni da raspisujemo tender za projektovanje, finansiranje i izgradnju ovog mosta prema pravilima međunarodnog saveza inženjera konsultanata.Srbija je na pravom putu razvoja i napretka.


Neša

09.04.2018. 17:32

To je unutrašnji magistralni prsten! Šta je sa spoljnim: obilaznica, ibarska, bubanj potok, vinča, most preko dunava,Pančevo?


arso

09.04.2018. 12:01

Imam predlog da Bulevar Kralja Aleksandra od Cvetkove pijace pa nadalje do Vince i Lestana, preimenujete u Sokace, jer to vise ne moze da se zove Bulevar. Prvo zbog raznih malverzacija sa gradjevinskim dozvolama, napravljene su zgrade, tako da je sada prakticno nemoguce,pomenutu saobracajnicu prosiriti, a i prosirenje niko ni ne pominje.tako da se ne blamiramo sa nazivom bulevar kad to nije. A ako hocete da stignete iz pomenute ulice do naselja Mirjevo, onda ce te najprije stici peske, jer ostali nacini su zakrceni.Toliko o mostu na Adi Huji.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]