• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Beta

17.12.2015

14:53

EVO NA ŠTA SMO SE ŽALILI U 2015. Najveći broj pritužbi potrošača na telefone i računare!

Društvo

EVO NA ŠTA SMO SE ŽALILI U 2015. Najveći broj pritužbi potrošača na telefone i računare!

Podeli vest

Najveći broj prigovora potrošača u Srbiji u 2015. godini odnosio se na informacionu i komunikacionu opremu, za razliku od prethodnih godina kada su se potrošači najviše žalili na obuću i odeću, saopštila je danas Nacionalna organizacija potrošača Srbije


Kako je navedeno u saopštenju, za razliku od prethodnih godina kada se najveći broj prigovora odnosio na kvalitet obuće i odeće, analiza prigovora je pokazala da u toku 2015. godine prvo mesto po broju prigovora zauzima informaciona i komunikaciona oprema sa 18,5 odsto, zatim obuća i odeća sa 14,8 odsto, veliki kućni aparati sa 6,7 odsto i usluge mobilne telefonije sa 5,9 odsto.

Dodaje se da se sadržaj 45,7 odsto prigovora koji se tiču informacione i komunikacione opreme odnosi na nepoštovanje zakonske i komercijalne garancije, kao što je nepoštovanje rokova za odgovor i rešavanje prigovora.

Takodje, 77,9 odsto prigovora u tekućoj godini rešeno je savetovanjem, posredovanjem ili sudskim zastupanjem.

NEVIĐEN BEZOBRAZLUK MOBILNOG OPERATERA! VIP zaključa telefon, pa neće da ga otključa!

"Primetan je trend povećanja broja potrošača koji se javljaju Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije i njenim članicama radi saveta ili pravne pomoći", navedeno je u saopštenju.

Povećanje broja prigovora posledica je sve veće informisanosti potrošača o njihovim zakonskim pravima i mehanizmima za njihovo ostvarivanje i zaštitu, koja se sprovodi posredstvom regionalnih centara za pružanje pravne pomoći potrošačima.

SBB ŠIBICARENJE! Ne nasedajte na prevaru, tarife menjaju bez upozorenja!

Nacionalna organizacija potrošača Srbije u saradnji sa svojom regionalnom članicom Udruženjem za zaštitu potrošača Vojvodine je u 2015. godini evidentirala i rešila ukupno 5.285 prigovora potrošača sa teritorije Srbije.


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Aleksandar

pre 8 godina

Za 5 dana na moru sam jedva poslao 5,6 poruka. 6. dan telefon pocinje sam od sebe da nesto trokira. Pošto je u pitanju stariji model nisam obraćao pažnju bacio sam ga u ćošak, tek 7 dan mi je zatrebao da pošaljem poruku i tada mi VIP blokira telefon zbog prekomerne potrošnje. Kada sam stigao kuci posle 10 dana na moru ta prekomerna potrošnja je ispala 80.000 dinara. Odem izvučem listing i vidim da od trenutka kada je telefon počeo da trokira, pa do trenutka kada pokušavam da pošaljem poruku skida mi se 60 dinara na svakih 50 sekundi. Kao konektuje se na internet bude zakacen 50 sekundi prekine internet vezu pa opet sve ispocetka i tako 1000 i nesto puta dok ga ja nisam prekinuo svojom porukom. + PDV i eto ti račun od 80.000. Koju uslugu su oni meni pružili za te pare ne znaju oni, a ni ja. Sada sam dobio opomenu pred utuzenje i vidimo se na sudu.

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija