Shutterstock

23:21 Društvo 0

Tanjug | 13. 11. 2017.

MUKE SRPSKIH TURISTA U ČEŠKOJ: Zbog kvara na autobusu, za SRBIJU KRENULI DAN KASNIJE!

Turisti iz Srbije koji u nedelju uveče, zbog kvara autobusa, nisu pošli iz Praga ka Beogradu, krenuli su tek u ponedeljak posle podne. Aranžman je organizovala agencija "Parti travel", koja je, kao prevoznika, angažovala agenciju "Lui travel"

Umesto do nedelje, grupi turista iz Beograda boravak u Pragu neplanirano se odužio. Vozači autobusa juče nisu uspeli da otklone kvar na autobusu, pa su za Srbiju krenuli tek pre nekoliko sati.

U komunikaciji Ambasade s 'Jutom' ustanovljeno je da je putovanje organizovano od strane dve agencije, od kojih prodavac aranžmana nije član 'Jute', dok je kooperant zadužen za prevoz koji je preuzeo obavezu pribavljanja ispravnog autobusa kojim bi putnici bili vraćeni u zemlju", objašnjava konzul u Ambasadi Srbije u Češkoj Stefan Tomašević. 

Ispred agencije "Parti travel", koja je posle podne bila zatvorena, sreli smo putnike koji čekaju neke druge odgovore.

"Trebalo je da putujem u Krakov i 20. oktobra mi je stigla poruka da je putovanje otkazano. Poslali su mi poruku da dođem po svoj novac, od tada je prošlo mesec dana, a pare nisu isplaćene", kaže Tajana Borojević. 

U međuvremenu se "Parti travel" oglasio saopštenjem.

"Kako je konstatovan kvar na autobusu u nedelju u prepodnevnim časovima, odmah se pristupilo rešavanju problema. Povratak za Beograd je bio zakazan za 20 časova. Međutim, kako kvar nije otklonjen do tada, putnicima je obezbeđen smeštaj u hotelima u kojima su bili i prethodne dve večeri. Izvinjavamo se zbog doživljene neprijatnosti", stoji u saopštenju. 

Nešto precizniji bili su u agenciji "Lui travel". Uzrok kvara autobusa uoči izleta do Karlovih Vari bila je pumpa za gorivo.

Agencija je angažovala drugog prevoznika da realizuje izlet, da bi u međuvremenu probali da angažuju lokalnog majstora da popravi autobus. Kako je bio neradni dan, majstora nisu našli, već je avionom, s potrebnim delom, krenuo mehaničar iz Beograda. Uputili su izvinjenje putnicima navodeći da na vanredne okolnosti ne mogu da utiču.

U Nacionalnoj asocijaciji turističkih agencija kažu da im, kada je reč o njihovim članicama, zakon daje mogućnost da reaguju samo ako se kvar uklanja duže od 12 sati i ako utiče na aranžman.

"Ukoliko je to u produženom delovanju i ukoliko se gubi program putovanja i on nije ispunjen onako kako je dogovoren, u tom slučaju postoji modalitet da preko institucionalnih službi, preko turističke agencije ili preko našeg arbitražnog suda putnici mogu podneti zahtev za delimični povraćaj novca zbog neispunjenih uslova putovanja", napominje Aleksandar Seničić iz Nacionalne asocijacije turističkih organizacija Srbije.

To nije prvi incident tog tipa. Turisti koji su u avgustu putovali ka ostrvu Evija nekoliko sati su stajali u Vranju zbog kvara autobusa. Na putu iz Haniotija, autobus koji je vraćao putnike u Srbiju pokvario se blizu Predejana. U sva tri slučaja reč je o autobusima agencije "Lui travel".



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]