• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: informer.rs

17.04.2018

18:36

(FOTO) INDUSTRIJSKI TRENDOVI U SVETU! Obavezno posetite ​Digital Day

Društvo

(FOTO) INDUSTRIJSKI TRENDOVI U SVETU! Obavezno posetite ​Digital Day

Podeli vest

Konferencija Digital Day, posvećena digitalnom i interaktivnom marketing, ove godine se održava 8. i 9. maja u beogradskom JDP-u pod sloganom "New Signal"

Na ovoj konferenciji srešće se kreatori, vizionari, eksperti digitalnih medija i marketinga, stratezi, donosioci poslovnih odluka, kreativni umovi i tehnološki geek ovi. 

Promo

Učesnici će biti u prilici i da, kroz networking, upoznaju buduće saradnike i partnere, a postojeća partnerstva učinite još snažnijim.

Najveća i najznačajnija regionalna konferencija posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day, održava se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govoriće o aktuelnim industrijskim trendovima u svetu.

Promo

Među predavačima će biti i Ana Anđelić, Chief Brand Officer iz kompanije Rebecca Minkoff. Ana je strateg, pisac i doktor sociologije. Ona se besprekorno kreće između tehnologije, mode i kreativnosti, a podjednako je strastvena i po pitanju falsifikovane luksuzne robe na ulici Canal dok radi sa studentima MIT Media Laba.

Ana je u upravnom odboru Lean Luxe-a i TRPTK, a njen dnevni posao je građenje modernih luksuznih brendova. U dosadašnjoj karijeri radila je za brendove poput Tom Ford, Belvedere, Moet Hennessy, Sotheby’s, Tag Heuer, Bebe, Loewe, Sergio Rossi, Olivia Palermo, itd. Prepoznata je kao jedna od "Luxury Women to Watch" 2016. i "Guardian" Top Ten Digital Strategists to Watch’. Često doprinosi publikacijama u industriji i govori na međunarodnim konferencijama.

Promo

Na Digital Day-u ćemo pričati o tome kako je medijsko planiranje ušlo je u novu eru, onu u kojoj se akcenat stavlja na potrošača i njegove potrebe u trenutku kupovine. Zato nam je neophodan Media Design, a kako on izgleda, saznaćemo od Ane Anđelić.

Brian Morrissey je glavni urednik Digiday-a, medijske kuće koja se fokusira na digitalne medije i marketinšku industriju. Prethodnu deceniju se bavio razvojem industrije internet oglašavanja. Pre dolaska u Digiday, Brajan je proveo šest godina kao digitalni urednik u AdWeek-u.Brajan je čest govornik na događajima u industriji, kako u SAD tako i u inostranstvu.

Na Digital Day konferenciji, Brajan će nam ispričati kakvo je stanje medija u 2018. godini i sa kakvim se izazovima mediji suočavaju? Vesti o finansijskim pritiscima, dominaciji određenih platformi i širenja dezinformacija postale su učestale, ali on smatra da će budućnost doneti bolja vremena ukoliko se fokusiramo na diferencijaciju brendova, lojalnost kupaca i raznovrsnost izvora prihoda.  

Promo

Marijana Prpić nam dolazi iz kompanije Google. Marijana je pre Google-a radila za Hrvatski Telekom, kao direktor odeljenja za strategiju i reklamiranje brenda. Njen sledeći potez je bio prelazak u FMCG industriju - Badel1862, kao direktor za inovacije i marketing. Tokom proteklih 6 godina, Marijana radi u Google-u, gde je zadužena za razvoj poslovanja u Adriatic regionu.

Na predavanju Marijane Prpić "How digital mindset should guide your business transformation" saznaćemo na koji način inovacije utiču na sve poslovne procese, zaposlene i potrošače.

Johann Wrede, je globalni potpredsednik Strateškog marketinga za SAP Hybris, deo kompanije SAP koji se bavi trgovinom i angažovanjem kupaca. On vodi organizaciju koja pokriva Solution Marketing, globalne programe, Brand experience, Content marketing i marketing ekosistema. Pisao je, implementirao, prodao i plasirao softver za različite kompanije, i velike i male. Johann je strastven u korišćenju priča i autentičnih iskustava da inspiriše poslovne ljude da pronađu načine da bolje angažuju svoje kupce.

Johann će nam pričati o marketingu sa svrhom i zašto je svrha važna, koja je uloga tehnologije u toj transformaciji?

Promo

Da biste saznali odgovore na ova pitanja, pridružite nam se na Digital Day-u gde će Johann podeliti priče o ponovnom pronalasku brenda i pružiti nam praktične savete za bolje angažovanje zaposlenih i kupaca.

Chapin Clark, Executive Vice President – R/GA, Copywriter, izvršni kreativni direktor specijalizovan za građenje tona brenda i sadržaja za društvene medije. Kao vlasnik @RGA Twitter profila i urednik studija slučajeva agencije R/GA, odgovoran je za ton i glas brenda R/GA.

Brendovi ulažu vreme i resurse da definišu ton komunikacije i vrednosti kojima sem predstavljaju na društvenim mrežama, međutim na Digital Day – u, Chapin Clark govoriće nam o drugom fenomenu - definisanju anti-brenda i neprijatelja u odnosu na koji se gradi nastup.

Pored zanimljivijih predavanja, konferenciju će obeležiti i mnogobrojne panel diskusije koje će upotpuniti stručnjaci iz zemlje i regiona. Karte za konferenciju biće u prodaji do 7. maja preko zvaničnog sajta. 

Vidimo se 8. i 9. maja na Digital Day-u u JDP-u!


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

TV

Šta će biti sa parkovima po Beogradu? Opozicija pokušava da manipuliše građanima!
Live TV

Šta će biti sa parkovima po Beogradu? Opozicija pokušava da manipuliše građanima!

Pred beogradske izbore članovi opozicije pokušavaju da izmanipulišu građane Beograda. Malo, malo dižu paniku netačnim informacijama: tvrde da će pešački prelazi nestati sa mesta na kojima su neophodni, spinuju da je država dozvolila građenje stambenog objekta na mestu dečijeg parka, dižu paniku gde je nema. Sa druge strane, kada zađete među građane i kada popričate sa njima uglavnom komentarišu da Beograd nikada lepše nije izgledao. Gost "Info jutra" bio je glavni gradski urbanista Marko Stojčić sa kojim smo razgovarali o EXPU koji će se održati u Beogradu 2027. godine, ali i drugim važnim temama vezanim za naš glavni grad.

28.03.2024

10:35

Dinko Gruhonjić decu od 8 godina nazivao genocidnim! Nikada neće odgovarati za svoje reči jer je duboka država!
Live TV

Dinko Gruhonjić decu od 8 godina nazivao genocidnim! Nikada neće odgovarati za svoje reči jer je duboka država!

Predsenik Srbije Aleksandar Vučić kaže da su vitalni nacionalni interesi naše zemlje ugroženi. "U ovom trenutku, nije lako da kažem kakve smo vesti dobili u poslednjih 48 sati. Direktno nam ugrožavaju vitalne nacionalne interese i Srbije i Srpske. Narednih dana upoznaću narod Srbije sa svim izazovima koji su pred nama. Biće teško, najteže do sad. Borićemo se. Pobediće Srbija", napisao je Vučić na svom Instagram profilu. Na ovu temu u "Info jutru" govorio je novinar Tomislav Lovreković.

28.03.2024

10:11

Potpukovnik protivvazduhoplovne odbrane o obaranju "nevidljivog": Prva dva pokušaja bila su neuspešna, ali nismo gubili nadu! (VIDEO)
Live TV

Potpukovnik protivvazduhoplovne odbrane o obaranju "nevidljivog": Prva dva pokušaja bila su neuspešna, ali nismo gubili nadu! (VIDEO)

Na današnji dan pre 25 godine, četvrte noći NATO agresije na našu zemlju, Vojska Jugoslavije oborila je američki bombarder F-117A. Do tada se smatralo da ovaj tip aviona, koji je zbog smanjenog radarskog odraza zvan „nevidljivi”, nije moguće locirati na nebu. Ipak, to je uspelo Trećem raketnom divizionu 250. raketne brigade Vojske Jugoslavije, 27. marta 1999. u 20.42 časa. Dva projektila tipa „neva” ispaljena su iz atara Šimanovaca, a jedan je pogodio F-117A, koji se posle bombardovanja podzemnog komandnog centra u brdu Straževica u Beogradu zaputio ka vazdušnom prostoru Mađarske. Letelica u plamenu sunovratila se na njive u ataru sremskog sela Buđanovci. Pilot se katapultirao i prizemljio pomoću padobrana. Ostaci oborenog F-117A „noćni soko”, što je pun naziv aviona, danas se čuvaju u Muzeju vazduhoplovstva, kao trofej kojim nijedna vojska na svetu ne može da se podiči. O ovom poduhvatu Vojske Jugoslavije za Informer TV govorio je Đorđe Aničić, potpukovnik protivvazdušne odbrane, u emisiji "Info jutro".

27.03.2024

10:15

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija