• aktuelno

Autor: A. Crnomarković

22.08.2018

17:55

DRAMA VODITELJKE DUŠICE JAKOVLJEVIĆ U HURGADI: Egipćani nas maltretirali na aerodromu!

Društvo

Podeli vest

Šest sati sam čekala sa decom i ostalim srpskim turistima da se u Hurgadi ukrcam na avion za Beograd, a kada sam pitala zašto let kasni, egipatski carinici su počeli da nas maltretiraju. Izuvali su nas i tražili po sto puta da im pokazujemo pasoše i prolazimo kroz skener, kaže Dušica

Šest sati sam čekala na aerodromu u Hurgadi da poletim za Beograd, a za to vreme su egipatski carinici mene i ostale srpske turiste maltretirali, terali nas da se izuvamo, po sto puta nam tražili pasoše i zahtevali da prolazimo kroz skener!

Ovo u ispovesti za Informer kaže Dušica Jakovljević, voditeljka "Zadruge", koja se u noći između ponedeljka i utorka vraćala sa letovanja u Egiptu.

Deca se razbolela
Dok smo čekali na let, umorna deca su spavala po prljavim stolicama, neka su dobila i temperaturu
Dušica Jakovljević

Poznata novinarka TV Pinka, koja je zajedno sa dvoje dece i grupom turista iz Srbije preživela pravu dramu na aerodromu, kaže da nije ni sanjala da može da doživi takve neprijatnosti posle letovanja u poznatoj turističkoj destinaciji.

Ozbiljno šikaniranje

Dušica kaže da su Egipćani odmah po dolasku srpske grupe turista na aerodrom počeli sa šikaniranjem i ponižavanjem.

- Let za Beograd je prvobitno trebalo da nam bude u dva sata posle ponoći, ali su nam to pomerili za pet sati ujutru. Nismo pravili problem i tri sata ranije smo uredno bili na aerodromu. Međutim, kada je došlo pola pet i vreme da se ukrcamo u avion, nas niko ništa nije obaveštavao. Negde oko petnaest do pet pokušala sam da dobijem neku informaciju od ljudi koji rade na aerodromu, ali ni na jednom informativnom desku nije bilo nikog. Na kraju sam otišla i do policajaca koji dežuraju na aerodromu, ali su oni zbijali pošalice sa mnom i nisu želeli da mi daju nijednu informaciju - priča umorna i rezignirana Jakovljevićeva.

Seničić: Nije kriva agencija, nego "Er Kairo"

Beta

Direktor "Jute" Aleksandar Seničić rekao je za Informer da za kašnjenje poletanja aviona nikako ne može da bude kriva turistička agencija nego eventualno samo avio-prevoznik.
- Video sam ovu priču koju je voditeljka objavila na društvenim mrežama i smatram da je jedini problem što putnici nisu ranije obavešteni o promeni termina za poletanje aviona. Ali to nije krivica agencije nego avio-prevoznika "Er Kairo". U svakom slučaju, ovde nema mnogo elemenata za žalbu jer u slučaju bilo kakvog kvara na avionu prevoznik ima pravo da odloži let koliko želi - objasnio je Seničić.

Kada je prošlo planirano vreme poletanja, egipatski carinici su, umesto da budu maksimalno ljubazni prema srpskim putnicima koji satima čekaju, postajali sve drskiji i bezobrazniji.

- Kada god bih otišla kod njih i molila ih da nam daju neku informaciju, oni su me šikanirali i sve im je to bilo jako zabavno. Rekla sam im i da su na ovom letu sve roditelji sa malom decom koja spavaju na prljavim i pocepanim stolicama, da mališanima nije dobro, da neki čak imaju i temperaturu, ali ništa nije vredelo. Onda su već počeli da nas ozbiljno maltretiraju. Po sto puta su nam tražili pasoš i avionsku kartu, i da se nisam povukla, sigurna sam da bi me uhapsili i da se ne bih ni vratila u Srbiju. Čitave porodice terali su da iznova i iznova prolaze kroz skener, od male dece su zahtevali da se izuvaju. Prosto je neverovatno koliko su se ružno ponašali prema nama - opisuje dramu kroz koju je prošla poznata voditeljka.

Čekajte, pilot doručkuje i odmara se

Kada se oko sedam sati ujutru na aerodromu napokon pojavio predstavnik avio-kompanije "Er Kairo", srpskim putnicima dao je prilično drsko i podrugljivo obrazloženje za višesatno kašnjenje.
- Pilot je doručkovao, a sada se odmara. Odmah nakon toga ćete da krenete - sprdali su se sa našim turistima u ovoj kompaniji.

Traže odštetu

Ona tvrdi i da je avion sa putnicima iz Srbije poleteo tek u osam sati ujutru, kao i da će ljudi koji su prošli sve ove neprijatnosti najverovatnije tražiti odštetu.

- Nešto pre sedam sati naš let je u potpunosti nestao sa spiska letova na aerodromu i zaista smo se uplašili. Na svu sreću, usled pritiska koji smo pravili, u petnaest do osam ujutru su nas napokon ukrcali u avion. Ovo je jedno izuzetno neprijatno iskustvo i smatram da svi putnici imaju pravo na odštetu. Veliki broj njih će je verovatno i tražiti, i možda bih i ja, ali mi počinje nova sezona "Zadruge" i mislim da neću imati vremena time da se bavim - dodaje Dušica.

Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
Odlično

pre 5 godina

Tako i treba kadavam zinulo dupe za tuđe teritorije.

Stojan

To im i treba kad idu kojekuda na godisnji odmor umesto da se odmore u Srbiji.

Nina

pre 5 godina

To je tako kad je trava zelenija negde drugo i kad njihovo sunce lepse greje.

SS

Tebi je u zadruzi najbolje,najsigurnije i ne izlazi odatle nigde.

Neša

pre 5 godina

I treba, neka ide u Sopoćane,Zlatar...neodgovorna žena vodi decu u čist rizik. Pri tom voditeljica koja bi trebalo da ima pojma šta se dešava.

Marija

Ljudi ZAŠTO idete tamo? Pa Grčka je predivna Španija isto. A, ko ima više para bolje da ide na Maldive, Bora Bora, Tajland. Verujte mi ja ne bih ušla na neka mesta ni besplatno da mi daju.

Miki

pre 5 godina

Ja idem 2x godisnje da jasem konje u Hurgadu i njihov aerodrom je jedan od lepsih u svetu. nov, puno svetla ,konstantno se podovi ciste i sve blista. temepratura iznutra konstantno plus 24c. siroki hodnici, restorani, prodavnice i najnovie stolice i armatura. prekrasno. ljudi koji tamo rade su uvek ljubazni i trude se da pomognu kada god mogu. Divno mesto!

nesa

Da si bila na Zlatiboru, Soko Banji, Vrnjackoj Banji itd. takve stvari se nebi desavale.

m

pre 5 godina

Ko ozbiljan putuje u zemlju gde haraju teroristi i gde je drzava totalno nesigurna ....alo narode sta se sa tobom desava . `? Sva sreca da ste svi stigli kuci .

Milos

Verovatno se avion pokvario pa su cekali drugi avion iz Kaira da doleti .

Darko

pre 5 godina

Egipćani su strašno poostrili proceduru ukrcavanja u avion posle pada ruskog aviona na Sinaju. To je bilo pre nekoliko godina na letu iz Šarma prema St. Peterburgu. U Hurgadi sam letovao više puta pa i ove godine zato mogu potvrditi njene izjave. Osiguranje (carina, policija) je teralo sve putnike tri puta kroz skener in svi bez razlike morali smo da se izuvamo. Nisam iz Srbije i bio sam u grupi purntika evropske države tako, da njena tvrdnja o "maltretitranju" samo jedne grupe putnika nije je na mestu. Svi putnici su prošli istu proceduru. Ako je ona navikla da joj svi ležu pod noge onda je to njen problem, i ne mora izigravati neku princezu samo zato, da bi se pojavila u medijiima. Što se tiče aerodroma u Hurgadi on je klimatizovan i nisam video da bi igde bila pocepana sedišta. Mesta ima zaista dovoljno a tu su lokali i trgovine koje rade 24 sata. D.

Lale

На жалост, ја сам са мојом породицом прошао, не слично, већ много горе. Прича је толика,да би новинар са сликама које бих приложио, попунио две странице. Али, моја породица и ја, смо обични грађани, а не јавне личности, па не верујем дс имају времена за моју причу. У сваком случају, савет свим нсшим туристима. Египат, ни пид разно.

Ne verujem

pre 5 godina

Da li je moguce da su svi komentari isti i svi puni mrznje, zavisti, ljubomore? Umesto da se komentarise situacija koja je nastala , svi su brze- bolje poceli sa prebacivanjem. Tacno se vidi da nisu mrdnuli iz Srbije i da imaju ogranicen mozak ko tor. Hocete da kazete da su " one salteruse" prijatnije? Stvarno ne verujem!