DOSTA VIŠE, KO JE OVDE ČIJI SERVIS?! NOVI PROBLEMI NA TEHNIČKOM PREGLEDU za koje vozači nisu krivi, A OPET NAS MALTERETIRAJU I PLJAČKAJU!

Public

23:22 >> 23:41 Društvo 2

Srbijadanas | 20. 05. 2019.

DOSTA VIŠE, KO JE OVDE ČIJI SERVIS?! NOVI PROBLEMI NA TEHNIČKOM PREGLEDU za koje vozači nisu krivi, A OPET NAS 'MALTERETIRAJU I PLJAČKAJU'!

Nova pravila tehničkog pregleda vozila postavljaju pred vozače i nove zahteve koji podrazumevaju idodatne isprave, potvrde i deklaracije. Domaća vozila, na primer "jugo", imaju problema sa pojasevima na zadnjem sedištu

Radnici na tehničkim pregledima imaju pune ruke posla jer im je, pored stručnog znanja iz tehnike, potrebno i pravno obrazovanje za tumačenje pojedinih odredbi.

Najviše ovih dana ima problema sa automobilima registrovanim 2014. godine, a uvezenim 2013, za koje se mora utvrditi da li su prošli pregled Auto-moto saveza Srbije prilikom uvoza.

Ako vozač nema carinsku deklaraciju koju je priložio prilikom registracije, neće moći da prođe tehnički pregled. Moraće ponovo da uzme ceo dosije iz MUP kako bi registrovao vozilo.

SAD BI DA PREVASPITA SRBE SA OSAM MILIONA DOLARA: Pod plaštom "kritičkog mišljenja" sprema se AMERIKANIZACIJA SRPSKE I BIH!

- Osnovni problem je što se carinska deklaracija čeka, nekada sedam dana, nekada 15, sve zavisi od toga koliko im treba da iz arhive izvuku tu registraciju i kada je prvi put urađena - imate motoriste koji su 2004. uvezli vozilo, a registrovali ga 2015 - objašnjava Marko Manojlović iz Tehničkog pregleda "10 plus".

Domaća vozila, na primer "jugo", imaju problema sa pojasevima na zadnjem sedištu.

- Svi automobili koji su prvi put registrovani posle 1985. moraju imati izvedene priključke za zadnje pojaseve. Poslali smo pitanje Agenciji šta to tačno znači. Trebalo bi da se organizuje savetovanje i za nas kontrolore, da li to znači da se samo izvede da ima gde pojas da se udene, a da ne mora da se ima pojas - kaže Manojlović.

SRPSKI MILIJARDERI, OVAKO SE BRANI OTADŽBINA! OTPLATIO STUDENTSKI DUG CELOJ GENERACIJI! Bivši student koledža "Morhaus" ISKEŠIRAO 40 MILIONA DOLARA!

Ako je kojim slučajem neko sa stuba skinuo nalepnicu proizvođača o ukupnoj masi vozila i nosivosti, vozač neće moći da registruje vozilo.

Moraće u tom slučaju da se obrati proizvođaču koji će kroz nekoliko nedelja dostaviti originalnu nalepnicu čija cena je od 30 do 150 evra.



SS

21.05.2019. 09:32

Sve je to po direktivi nemaca jer moraju svoj škart plasirati u Srbiju,pa najbolje je maltretirati sirotinju koja jedva skrpi novac za nekog polovnjaka,za koje se i pišu zakoni u Srbiji.


dzina

21.05.2019. 10:04

A,sta sa Harley motociklima koja su registrovana uredno vise od 10g,a sada ne moze?!Voziti neregistrovano i time silom izazivati i terati ljude i lojalne gradjane ove zemlje na gradjansku neposlusnost


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]