• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Promo

20.06.2019

12:28

MarTech Challenge: otvoreno regionalno takmičenje za startape u oblasti marketinga!

Društvo

MarTech Challenge: otvoreno regionalno takmičenje za startape u oblasti marketinga!

Podeli vest

U cilju povezivanja marketinške industrije i inovativnih preduzetnika i osnaživanja startap scene u regionu, DIRECT MEDIA United Solutions pokrenula je regionalno takmičenje za startape u oblasti marketinga i komunikacija

U cilju povezivanja marketinške industrije i inovativnih preduzetnika i osnaživanja startap scene u regionu, DIRECT MEDIA United Solutions pokrenula je regionalno takmičenje za startape u oblasti marketinga i komunikacija.

MarTech Challenge je regionalno takmičenje otvoreno za sve tehnološke startape osnovane u poslednje dve godine, a koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima kao što su oglašavanje, podaci, veštačka inteligencija, mašinsko učenje, mediji, društvene mreže itd.

Projekat je pokrenut zajedno sa partnerima ICT HUB, Netokracija i Marketing mreža.

Prijave su otvorene do 5. septembra na sajtu www.martechchallenge.com

 - Pozivam startape koji već imaju spremna rešenja da se prijave i ujedno ohrabrujem sve one koji su razmišljali u pravcu marketinških tehnologija da do septembra osmisle svoja rešenja i prijave ih na takmičenje. To će biti prilika da se bolje upoznamo i vidimo kako jedni drugima možemo da pomognemo -  izjavio je Nenad Ilić, Innovation Lead u DIRECT MEDIA United Solutions.

Foto: Promo Direct media

Startapi koji uđu u uži izbor MarTech takmičenja, u toku septembra i oktobra će proći kroz program mentorstva od strane predstavnika ICT HUB-a i DIRECT MEDIA United Solutions, čime će dobiti priliku da unaprede svoje poslovanje, prošire mrežu kontakata u marketing industriji, kao da se na najbolji način pripreme za finale takmičenja planirano za oktobar.

Pobednički tim osvaja nagradni put na jedno od najatraktivnijih konferencija u oblasti marketinških tehnologija u SAD, mentorski program od strane DIRECT MEDIA United Solutions, ali što je možda i najbitnije, biće promovisan kroz DIRECT MEDIA United Solutions mrežu i mrežu partnera kao regionalni MarTech startap „Zvezda u usponu“ za 2019.

Finalna prezentacija MarTech Challenge finalista će biti organizovana krajem oktobra na petom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2019, a u danima trajanja festivala za sve startape koji su se prijavili za MarTech takmičenje za KAKTUS 2019, biće obezbneđene mentorske sesije iz različitih oblasti biznisa, medija i marketinških komunikacija.

MarTech Challenge projekat pokrenut je početkom 2019. godine sa ciljem da se na jednom mestu okupe ljudi iz marketinga i inovativni preduzetnici u oblasti tehnolgija. Kroz mesečna okupljanja i predstavljanja najboljih primera iz prakse, kako u Srbiji, tako i u svetu, DIRECT MEDIA United Solutions želi pozitivno da utiče na razvoj čitave MarTech zajednice u regiji.

 - Velike kompanije su te koje aktivno moraju da unapređuju industriju, dok smo istovremeno svedoci pojedinaca koji su svojim genijalnim idejama pomerali kompletna tržišta i do tada jedino znane načine poslovanja. Verujemo u sinergiju ova dva sektora na kreiranju MarTech zajednice koja tako ujedinjena može napraviti ozbiljne promene -  izjavio je Nenad Ilić.

Svi startapi zainteresovani za takmičenje ili saradnju,  dodatne informacije mogu dobiti putem mejla challenge@directmedia.rs


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Roleks mu poklonila mama, a ne Vračarci! Evo šta je Nikola Kačarević, suprug starlete Tamare Đurić ispričao o zaplenjenom novcu!
uštedeo ogromne pare

Roleks mu poklonila mama, a ne Vračarci! Evo šta je Nikola Kačarević, suprug starlete Tamare Đurić ispričao o zaplenjenom novcu!

Nikola Kačarević, suprug starlete Tamare Đurić koji je optužen da je bio pripadnik vračarskog klana koji su organizovali odbegli Nikola Vušović i Radoje Zvicer izjavio je danas pred Specijalnim sudom u Beogradu da je 35.000 evra, koliko je prilikom pretresa pronađeno u njegovom iznajmljenom stanu u kom je pre hapšenja živeo sa porodicom, njihova porodična ušteđevina.

16.04.2024

16:50

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija