(VIDEO) DIJETA U DOBA KORONE! DAN 72! Kompletan ručak 200 kalorija! Crni vam otkriva dijetalno i praktično jelo, idealno za vreme kada ste na poslu!

Aleksandar Crnomarković

18:02 Društvo 0

A. CRNOMARKOVIĆ | 29. 05. 2020.

(VIDEO) DIJETA U DOBA KORONE! DAN 72! Kompletan ručak 200 kalorija! Crni vam otkriva dijetalno i praktično jelo, idealno za vreme kada ste na poslu!

Dragi moji gurmani i gurmanke, debelići i debelice, i svi vi koji me pratite jer vam je zabavno, rezultati jučerašnjeg merenja nas nisu nimalo obradovali, ali su nam umesto tuge, depresije i letargije dali dodatnu snagu da nastavimo dalje

U neku ruku, smatram da je i dobro što mi se to dogodilo, jer sam na krilima odličnih rezultata u potpunosti izgubio samokritičnost i pomislio da sve radim savršeno. Ispostavilo se da nije tako, i da svaka dijeta, pa i ova moja "Crni dijeta", za koju jemčim da je najbolja na svetu, ima svoje nedostatke koji mogu da se poprave. Shvatio sam da ne smem da gladujem i unosim premalo kalorija, niti da preskočim bilo koji od pet obroka, jer tako iako u brojkama pojedem manje, zapravo usporavam svoj organizam. Greške prihvatam, korigovaću ih u najkraćem mogućem roku i idemo napred.

Zbog toga sam odlučio da vam predstavim odličnu ideju za niskokaloričan i praktičan kompletan ručak koji možete da pojedete na poslu. Za to vam je potrebno jedna konzerva sardine ili tunjevine, u paradajz sosu ili sa povrćem, u zavisnosti šta više volite, bitno je samo da nema ulja. Preporučujem pre sardinu jer ima puno gvoždja, ali pošto mnogi ljudi imaju averziju prema mirisu i ukusu ove ribe onda može i tunjevina, ili eventualno losos i haringa ali je to skuplje.

Druga stvar je vitaminska salata, koja ima beli i crveni kupus i šargarepu. Ako vam je mučno da pravite i nosite sa sobom, slobodno kupite na meru u hipermarketima, neće vas koštati više od 50 dinara. Salata može da se posoli i da se posirćeti ali ni tu ne sme ulje. Pošto ne jedemo hleb uz sve ovo slobodno pojedite jednu pirinčanu galetu. Kako bi ručak bio u potpunosti kompletan, treba vam i neko piće, i tu preporučujem da od kuće u flašici ponesete sok od sveže ceđenog grejpfruta.

Ovo jelo možete lako "postaviti" i na poslu i to na svom radnom stolu, kao što vidite u videu. Zasitiće vas, jer imate i salatu i glavno jelo i imitaciju hleba i vitaminski napitak. Uz to ćete imati i energiju za ceo radni dan jer unosite i vitamine i vlakna i malo masti i ugljenih hidrata a ovaj obrok sve skupa ima malo više od 200 kalorija. Sardine ili tunjevina oko 130, galeta 30, vitaminski napitak 50 a salata u kojoj su dve vrste kupusa i šargarepa ni nema kalorije ili ima "negativne kalorije", odnosno više potrošite se troši varenjem nego samim unosom.

Probajte ovo, dopašče vam se, i nastavljamo samo hrabro. Pridržavamo se pravila, treniramo i rezultati neće izostati.

Za sve koje zanima sutra mogu da me gledaju u emisiji "Posle ručka" na televiziji Hepi od 15.30 časova, gde ću pričati o dijeti, mršavljenju i zdravoj ishrani.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]